Da biste postali pjevač, prije dvadesetak godina primarni kriterij bio je talent. No, razvojem sofisticirane tehnologije promijenio se pristup glazbi.
Prije pola stoljeća biti pjevač bio je privilegij samo odabranih. Razvojem tehnologije napravljen je razdor u glazbenom svijetu. No ,iako je novootkrivena tehnologija prvenstveno trebala služiti muzičkom unaprjeđenju, ubrzo su njezinu moć počeli iskorištavati svi - čak i oni koji do jučer nisu znali otpjevati ni ljestvicu. Zahvaljujući sofisticiranim kompjutorskim programima za peglanje glasa, promijenili su se i neki kriteriji za pjevačku karijeru. No ipak tehnologija u glazbi je za onog koji ne zna pjevati iluzija da to zna, i samo je pitanje vremena kad će okolina doznati pravu istinu.
Napisala otvoreno pismo
Menadžerica slavnog pjevača otkrila svoju dugo čuvanu tajnu s Diddyjevih zabava: "Moć je bila u rukama privilegiranih i bogatih…"
>> 'Nisam nikad bila vulgarna, samo sam se poigravala sa seksipilom!'
'Ne mogu se ni zamisliti da sad negdje dođem na neki koncert i pjevam ljudima koji su na metar od mene na playback. To nema smisla. Mislim da to ljudi itekako brzo prepoznaju', misli pjevač divnog glasa Jacques Houdek.
Tako je i naš novinar i sam odlučio iskušati svoj talent Darko Juranović i Tihomir Preradović su poznati glazbeni producenti i menadđeri koji su radili sa velikim hrvatskim te svjetskim imenima poput Simpl Reda, Barbare Tucker, te Simple Minsa. Pjesma 'Reason to Fly' koju su namijenili Juriciu originalu je pjevao Tony Cetinski, rađena je za inozemno tržište.
Uz pomoć najmodernijeg audio programa producenti su ubrzo uspjeli od prosječnog glasa stvoriti pjevački. Pogledajte u prilogu In Magazina kako zvuči konačan rezultat!