Stotinu ljudi uživo je pratilo online izazov influncera Sanqiangea, koji je nakon toga pronađen mrtav.
Kineski influencer poznat kao Sanqiange preminuo je nakon što je u prijenosu uživo na kineskoj verziji TokToka Douyin popio više od četiri boce jakog kineskog alkoholnog pića baijiua, piše CNN.
Boce je ispijao jednu za drugom, bez prestanka, a video je u trenutku emitiranja pratilo stotinu ljudi.
Kasnije tog dana prijatelj i cimer pronašao ga je mrtvog za stolom u njihovu stanu.
Jedan njegov prijatelj otkrio je za mediji da je Sanqiange sudjelovao u takozvanom "PK" izazovu, u kojem se influenceri međusobno natječu za nagrade i darove pratitelja, a gubitnik često mora izvršiti neku kaznu, što je u ovom slučaju bilo ispijanje alkohola.
"Jako je tužno što je umro sam", izjavio je prijatelj, a objasnio je i da je Sanqiange počeo sudjelovati u ovakvim izazovima nakon što mu je prije četiri godine propao poslovni pothvat.
Ranije je društvenim mrežama kružio i video u kojem Sanqiange ulijeva dvije boce baijiua u glomaznu čašu i sve ispija odjednom.
Njegova smrt izazvala je lavinu reakcija na društvenim mrežama, a uglavnom se radi o kritikama na račun opasnih online izazova.