
Svibanj u Rovinju rezerviran je za Dane komunikacija. Naša ekipa bila je na konferencijama i izdvojila ono najzanimljivije. U prilogu IN magazina upoznat ćete Sofiju, humanoidnog robota, a vidjeti i kako izgledaju naočale koje će promijeniti svijet.
Galerija



''Pozdrav gledateljima Nova TV, ja sam Sofia i dobrodošli na Dani komunikacija u Rovinju''.
Sophia je jedan od najpoznatijih humanoidnih robota. Nastala je u Hong Kongu prije 9 godina, a osmišljena je da simulira ljudski razgovor. Sposobna je napraviti "realne" grimase te naučiti koje su ljudske emocije iza tih gesta.
Ona nije jedino čudo tehnologije predstavljeno u Rovinju.
Osim umjetne inteligencije, prezentacije uspješnih projekata držale su agencije, stručnjaci za odnose s javnošću te predstavnici medija.
''Ja mislim da smo možda ove godine i prošle godine napravili veliki pomak upravo na kampanjama informativnog programa jer smo osim što smo se koristili različitim alatima umjetne inteligencije i pokušali smo napraviti nešto inovativno i novo, a to je recimo jedno područje kojim je jako teško, ne dozvoljava pogreške, puno je ograničenja i tu je recimo teško pokazivati inovativnost svaki dan, a meni se čini da mi to uspjevamo evo već godinama'', izjavila je Ivana Galić Baksa, direktorica marketinga, PR-a i korporativnih komunikacija Nove TV.
A to je samo jedan od dokaza kako tvrdnja - "televizija je medij koji izumire" ne drži vodu.
''Za razliku od kaotičnog svijeta društvenih medija, žurbe za klikovima, odnosno lova na klikove i svega što društveni mediji donose, ona je tako da nas još uvijek može okupiti, znači da li kod kuće ili negdje drugdje, da li obitelj ili neku ekipu zajedno i koja nam može prenijeti poruke kada smo svi skupa, znači čujemo ih i primamo zajedno'', dodala je Magdalena Malinova, direktorica Udruge za mjerenje televizijske gledanosti UMTG.
Izmjenjivala su se iskustva, dijelili savjeti, komentirali trendovi, ali i upozoravalo se na prilagodbu novom, održivom modelu poslovanja.
''Ono što je jako bitno je da treba pratiti tržišne trendove na vrijeme, da taj proces prilagodbe i neprekidnog negakvog restrukturiranja ne staje'', kaže Vlatka Kamenić-Jagodić, direktorica marketinga i korporativnih komunikacija Končara.
I Dunja Ivana Ballon komentirala je Dane komunikacija te je otkrila neke pojedinosti.
"To je onaj jedan projekt koji godišnje okuplja sve ljude koji se bave s marketingom, kreativnošću i komunikacijama. Kako bismo svi bili bolji u onome što radimo, mi se preko cijele godine trudimo pratiti što se događa diljem svijeta, koji su doslovno najnoviji trendovi i kako će naš posao trebati izgledati i na što se moramo pripremiti u budućnosti i sve to nekako spakiramo u ova tri dana festivala", rekla je pa se raspričala o novitetima i robotu Sofiji.
"Sofia je definitivno ovdje predstavnica tzv. tehnoloških potresa koji se događaju u zadnje vrijeme. Svima je jasno koliko umjetna inteligencija mijenja naš posao, a bome i naš život. Umjetna inteligencija i njezin razvoj nije samo chat GPT i strojno učenje, ona već sada prelazi u agentski AI, a u idućem koraku smo već u humanoidnim umjetnim inteligencijama, koje su u svijetu već prilično razvijene, a raboti su postali svakodnevica", dodala je.
Ove su godine Dani komunikacija oborili rekorde posjećenosti, a iduće 12. izdanje najavljuju kao još bolje i još veće!
IN magazin gledajte od ponedjeljka do petka u 17:30 na Novoj TV, a propuštene emisije pogledajte besplatno na novaplus.hr.