Kate je vječna inspiracija modnim urednicima, koji je svako malo angažiraju za naslovnice i editorijale unatoč dobi koja za manekenke i modele već odavno znači kraj karijere.
Američki brend Rag&Bone možda je rođen u New Yorku, no definitivno odiše britanskim štihom, tako da nimalo ne iznenađuje što je brend odlučio angažirati 38-godišnju Kate Moss.
Vječna djevojčica Kate prepustila se u ruke vrhunskom fotografu Craigu McDeanu, koji ju je snimio u nonšalantnom izdanju na londonskim ulicama, razbarušene kose, s minimalno šminke i u boho-kreacijama, a tako se često oblači i privatno.
Stoga Rag&Bone nimalo nije pogriješio što je prvi put dao priliku britanskom top-modelu.Kampanja s Kate zapravo se poklopila s otvorenjem prve flagship-trgovine ovoga američkog brenda, koja se tako pridružila trgovinama koje Rag&Bone ima diljem svijeta, u New Yorku, Bostonu, Washingtonu i Tokiju.
A da je Kate jedna od najzaposlenijih manekenki iako je na pragu četrdesete, pokazuje još jedna kampanja koju je snimila nedavno, ona za talijanski brend Liu Jo. Budući da je prva kampanja za proljeće/ljeto s Kate u glavnoj ulozi postigla golem uspjeh, Liu Jo ponovno je igrao na sigurno te za jesensku kampanju ponovno angažirao Kate, a za crno-bijele fotografije zaslužan je Mario Sorrenti.