Promocija spota 'Tako rijetko si tu' Ivane Radovniković okupila je mnoge estradne zvijezde, koje su, nezadovoljne previsokom stopom PDV-a na ulaznice za koncerte, otkrile koliki su troškovi jednog nastupa.
Ivana Radovniković već tri tjedna čvrsto drži prvo mjesto nacionalne top liste najslušanijih singlova. Ponosna i sretna, pjevačica je otkrila da je novi singl poprilično osobne prirode. Naime, pjesma 'Tako rijetko si tu' inspirirana je užurbanim životom mlade Zadranke i njezina dečka Stjepana, također glazbenika. A najnoviji hit nastao je upravo zajedničkom suradnjom.
Iz inMagazina
Proslavila 18 godina od prvog susreta!
>> Ivana naglašava: 'Život se sastoji od lijepih trenutaka'
'Ima svega, svađamo se, ljutimo i zatvaramo vrata, ali na kraju, evo, drago mi je da je ovako dobar proizvod izašao na kraju svega toga. Imamo zajedničke afinitete, zajedno se bavimo glazbom, tako da nije problem naći i neku strast', otkrio je Stjepan Marković.
Na promociji Ivanina spota okupile su se same imenjakinje. No brojnim Ivanama 'pridružila' se i jedna Sanja. Pjevačica Novih Fosila sa svojim je kolegicama raspravljala o gorućoj temi na estradi - previsokoj stopi PDV-a na ulaznice za koncerte.
'Najam Arene Zagreb stoji 200 tisuća kuna, bez razglasa, vatrogasaca, rasvjete, ZAMP-a te svih popratnih aktivnosti koje možeš platiti. Znači troškovi se penju na nekih 300, 400 tisuća kuna. Dakle, to je bez glazbenika. Pa glazbenici, pa reklama... Troškovi u medijima, u novinama, sve to stoji nevjerojatno puno. Nisam spomenula jumbo plakate, zaista se više ne isplati raditi koncerte. Posla definitivno ni nema, a naša se vlada pobrinula da ga ni ne bude. Ionako su koncerti u velikom padu, sigurno 50% unazad godinu, dvije, a sad će past 100%. Živjela Hrvatska!', ogorčena je bila Sanja. Što su još otkrile, pogledajte u prilogu inMagazina!
DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook