Još malo pa stiže mjuzikl koji će vas oduševiti!
Prozujite s nama kroz sve showbizz vijesti dana – Lajkajte Showbuzz!
Pogledaj i ovo Ne propustite! Crna Kuća stiže u Krapinu!Urnebesni spektakl Crna kuća – mjuzikl u boji, koji će uz žestoke ritmove, salve smijeha i raskošnu koreografiju Igora Barberića 02. veljače ove godine otvoriti vrata za javnost u dvorani Kina SC u Zagrebu, publiku namjerava oduševiti još jednim adutom – kostimima, kojih će za ovaj originalni hrvatski mjuzikl biti čak više od 120, s više od 300 odjevnih predmeta!
Za to bogatstvo kostimografije, koja će oživjeti ovu priču s Kaptola 16. stoljeća, ali donijeti i brojna druga iznenađenja, zaslužan je Odjel kostimografije na zagrebačkom Tekstilno-tehnološkom fakultetu, odnosno tri kreativne apsolventice koje su se u koštac s nemogućim rokovima, i potpuno inovativnim pristupima jednom kazališnom djelu, uhvatile u prosincu, a do premijere od silnoga posla, kako kažu, više i ne spavaju. No, ovaj dogoočekivani spektakl autora Ladislava Prežigala i Darka Hajseka, rađen u stilu velikih broadwayskih mjuzikala, upravo je trebao i pomoć tih vrijednih ruku kako bi podigao ljestvicu mjuzikala na ovim prostorima.
Za toliki broj raskošnih kostima tako su zaslužne Slavica Motušić (37), Nevena Balen (27) i Sanja Jakupec (45), koje su uz pomoć svojih mentorica, redovne profesorice i voditeljice katedre kostimografije Nine Režek Wilson, te diplomirane kostimografkinje Ivane Bakal, ali i brojnih studenata prve godine diplomskog studija kostimografije.
'S obzirom da većina tih studenata nisu znali šivati ni krojiti ovo je bio velik zalogaj, ali su ga uspješno iznijeli i zaista puno naučili. Ni ja osobno nikad nisam vodila ovako velik projekt, mnogo toga naučila, a ponajviše kako biti brz, i u donošenju odluka i u realizaciji. Ono što je posebno, a i nama je dalo jedno potpuno novo iskustvo jest sami rad na ovakvom mjuziklu, koji je nešto novo i do sada neviđeno kod nas. Na našim prostorima puno je uobičajenije da se radi zagasitim bojama, tonovima crne i u nekoj 'art' izvedbi. S druge strane, za ovaj smo mjuzikl trebali puno boja, šljokica, trakica, ukrasa, odnosno pristup koji zahtijeva da sve bude 'vatreno' i izrazito živo, a opet u granicama koje ne prelaze u kič', ispričala nam je Slavica Motušić.
Iako priča govori o srednjovjekovnom Kaptolu, trenutak je to buđenja nekih novih vremena na ovim prostorima, pa kostimografkinje napominju da je temelj za kostime estetika renesanse, ali i tanga, stepa, licitarskih srca, 80-tih godina i naravno, Turske. Točnije, ovaj spoj gotovo nespojivog, tradicije, povijesti i suvremenih tonova, vrijedne su kostimografkinje vodile od samih početaka, od skica do gotovih kostima koji su već u ansamblu mjuzikla budili uzdahe, a uskoro će zasjati i pred publikom.
'Fantastično je raditi na ovom mjuziklu, tolika je odgovornost na nama, ali i apsolutna sloboda i potpuno pozitivna atmosfera u kojoj surađujemo s ostalim članovima kreativnog tima', ističe Nevena Balen te dodaje da ju je ovakav rad prvenstveno naučio velikom strpljenju.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook