Na 62. izdanju festivala talijanske glazbe pobijedila je s pjesmom 'Nije pakao' (Non e' l'inferno).
Emma je s pjesmom “Nije pakao” (Non e' l'inferno) pobjedila na 62. festivalu talijanske glazbe u Sanremu.
Pogledaj i ovo kultna splitska grupa Prisjetite se svih pjesama s kojima se Magazin natjecao na Dori, jednom je išao i na Eurosong!Pobjednica je proglašena poslije jedan sat u noći između subote i nedjelje, a festival je po drugi puta za redom vodio poznati pjevač Gianni Morandi.
Drugo i treće mjesto osvojile su žene, što se nije događalo u posljednjih 20 godina. Druga je Arisa s pjesmom 'Noć' (La notte), a na trećem mjestu je Noemi s pjesmom 'To su samo rijeći' (Sono solo parole).
Na festivalu Eurovision Song Contest u Bakuu će Italiju ove godine predstavljati Nina Zilli, koja je na Sanremskom festivalu nastupila s pjesmom 'Zauvijek' (Per sempre), se još ne zna hoće li s istom nastupiti i u Azerbajdžanu.
>> Ovo je pjesma s kojom će nas Nina predstavljati na Eurosongu
Najviše polemika oko ovogodišnjeg festivala talijanske kancone bilo je oko nastupa Adriana Celentana, koji nije bio u konkurenciji, već je izveo svoj show. Najprije je gotovo 50 minuta propovjedao i malo pjevao prvu večer festivala, a onda je ponovno propovjedao, ali mnogo kraće, u subotu. Kritizirao je potrošačko društvo, ratove itd., te napao katolička glasila kao šti su tjednik Famiglia Cristiana i dnevni list Talijanske biskupske konferencije Avvenire zbog toga što pišu o politici, a ne o Raju i Bogu. Celentano drži kako bi ta dva lista trebalo zatvoriti jer ne pišu o ljepotama koje čovjeka očekuju u Raju.
Njegova propovjed je naišla na više kritika negoli odobravanja, a posebno su se u nezgodnoj situaciji načli čelnici talijanske državne televizije RAI, koja je i organizatorom festivala. To što se sa Celentanom dogodilo u Sanremu je isto kao kada bi čuveni hrvatski kantautor, kao što je Arsen Dedić, došao na pozornicu glavnog hrvatskog festivala glazbe i kazao kako bi trebalo zatvoriti Glas koncila jer piše samo o politici, a ne o Raju.
Gledanost festivala, koji je nekom rukom i odraz talijanskog društva, bila je velika, odnosno share je bio veći od 45%, više od 13 milijuna gledatelja pratilo je festivalske večeri pokraj televizora.