Zahvaljujući poznatom automobilskom brendu kojem je nedavno postala zaštitno lice, Rozgi je pripala privilegija da se i ona pojavi u kampanji na CNN-u.
Bila je jedna od najtalentiranijih hrvatskih balerina dok je bila tinejdžerica, nakon čega je počela pjevačku karijeru u grupi Magazin sa samo 17 godina, a danas je jedna od najpopularnijih domaćih pjevačica, prenosi CNN.
"vršnjaci su oduševljeni!''
Popričali smo s roditeljima malog šargijaša koji je osvojio Hrvate: ''Bili smo u šoku od toliko pregleda!''
'Čitav život sanjala sam o tome da postanem pjevačica. Teško mi je zamisliti da radim bilo što drugo', izjavila je. Nakon godina provedenih u grupi Magazin, Jelena se odvažila na solo karijeru.
'Smatram se sretnom osobom jer volim svoj posao više od svega. Uživam u svakom trenutku, makar je ponekad vrlo stresno i iscrpljujuće.
Ponekad nastupam čak šest puta tjedno na različitim mjestima i dugo putujem, ali kad dođem na pozornicu i vidim sretna lica svojih fanova, ne osjećam ništa drugo nego istinsku sreću', priznala je za CNN baš kao što nam je nedavno ispričala u intervjuu za In Magazin.
Njezin hit 'Bižuterija' na YouTube-u pogledan je više od 10 milijuna puta, a Jelena je naglasila kako je sve to rezultat napornog truda i rada. 'Naučila sam da morate ganjati svoje snove i vjerovati u sebe. Uvjerena sam da kad nešto zaista želite, možete to na kraju i dobiti', poručila je naša žena majka kraljica.