Potaknuti uspješnom suradnjom s organizatorima vodećih međunarodnih filmskih festivala te pozitivnim reakcijama koje su uslijedile nakon prošlogodišnjeg Sarajevo Film Festivala, tvrtka L'Oréal Paris i ove će godine biti službeni make-up sponzor najprestižnijeg filmskog događaja regije.
Stručnjaci tvrtke L’Oréal na 19. izdanju Festivala predstavit će najnovije trendove iz svijeta make-upa i pobrinut se za glamurozni izgled glumačkih imena na crvenom tepihu.
19. Sarajevo Film Festival održat će se od 16. do 24. kolovoza 2013. godine, a na Festivalu će se prikazati ukupno 214 filmova u 12 različitih selekcija.
Prepoznavši značaj Festivala L’Oréal Paris je već drugu godinu zaredom odlučio pružiti podršku ovom velikog regionalnom događaju. Kako bi uspostavili posebnu povezanost s publikom, L’Oréal Paris će na sarajevski crveni tepih donijeti glamur i stručnost kakva se viđa na filmskim događanjima poput filmskog festivala u Cannesu, gdje je L’Oréal također glavni make up sponzor.
Glavna zvijezda SFF-a
BiH ljepotica živi svoj san!
'Stavljajući svoju stručnost na raspolaganje najglamuroznijim ženama svijeta te unoseći tako dodatnu magiju u svijet filmske umjetnosti, L'Oréal Paris proteklih je 15 godina službeni make-up pokrovitelj filmskog festivala u Cannesu. Namjera nam je postići isti učinak i sa Sarajevo Film Festivalom čiji značaj raste iz godine u godinu. Za vrijeme trajanja prošlogodišnjeg Festivala, nastojali smo prenijeti filozofiju brenda L'Oréal Paris koja glasi 'Jer Vi to zaslužujete' bez obzira na dob, spol, porijeklo ili izgled. L'Oréal brani pravo na sve vrste ljepote te nudi ženama i muškarcima diljem svijeta da povećaju svijest o vlastitoj vrijednosti i samopoštovanju. Ono što me posebno veseli jest činjenica da smo postali dio jednog prekrasnog događaja koji je od iznimne važnosti za Bosnu i Hercegovinu i za sve građane Sarajeva. 18. Sarajevo Film Festival bilo je sjajno iskustvo za sve članove L'Oréal tima te nas izrazito veseli sudjelovanje i na ovogodišnjem izdanju Festivala', izjavio je Laurent Sorieul, generalni direktor divizije robe široke potrošnje tvrtke L’Oréal Adria.
Kao što je to nedavno najavio direktor i osnivač Festivala Mirsad Purivatra, ovogodišnje izdanje Sarajevo Film Festivala bit će jedno od najkvalitetnijih izdanja desetljeća.
Sukladno tome, uloga L'Oréalovog tima bit će unošenje dodatne doze glamura i svježine na sarajevski crveni tepih, čime će doprinijeti stvaranju modernog glavnog grada Bosne i Hercegovine u kojem se ogledaju iznimna kultura i vrhunska filmska umjetnost.
Grupa L’Oréal globalni je brend koji svojim korisnicima pruža potpunu njegu. U svojem portfelju Grupa L'Oréal ima ukupno 27 brendova kojima kroz različite kanale odgovara najrazličitijim potrebama za ljepotom s djelotvornim, kvalitetnim i sigurnim proizvodima. Misija tvrtke je omogućiti svakome u skladu s osobnim potrebama, kulturom i očekivanjima dostupnost ljepoti, a posvećena je samo jednom cilju: otkrivanju ljepote. L’Oréalovi proizvodi omogućuju svakoj ženi ili muškarcu brigu o sebi te izražavanje osobnosti, podizanje samopouzdanja i otvorenosti prema drugim ljudima.
DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook