Dok je nekad golotinja izazivala sablazan, danas je postala gotovo društveno prihvaćena pojava.
Svlačenje u javnosti, odnosno pojavljivanje u odjeći koja otkriva, a ne sakriva, danas se više nego ikad koristi u svrhu popularnosti. Pjevačice kao da se natječu koja će pokazati više. Što je presudno za uspjeh - pjesma i dobar glas, ultra kratka haljina ili fotografiranje za muške magazine?
Pogledaj i ovo ''ona doprinosi promociji slovenije!'' O prvoj dami Amerike raspričali su se njezini sumještani iz Sevnice: ''Bila je rezervirana, nikada nije...''Iako se pjevanjem bavi već 17 godina, trenutak kada je Lidiju Bačić domaća publika zamijetila, dogodio se tek prije dvije godine. Promjenom glazbenog žanra u zabavnjački i pjesmom ''Viski'', Lidija je privukla pozornost. Tada je tvrdila kako će u javnom nastupu biti čedna
Lidija se skinula za naslovnicu Playboya: 'Namjerno to radim'
'Tu ti je inače moj menadžer koji ako vidi da je kratko, 'ne, ne, skidaj to, obuci nešto duže', tako da nastojim da nije baš tako ultra kratko', rekla je Lidija no očito se predomislila. Na nastupima i u videospotovima igra na kartu naglašenog seksepila. Odbacila je višak krpica, a nedavno se u minimalističkom donjem rublju fotografirala i za poznati muški časopis.
Glazbeni menadžer Škugor se zato sa sjetom prisjeća nekih prošlih vremena koja su imala drugačija pravila. 'Doris Dragović koja je bila mlada, dobro izgledala, zgodna vitka, lijepa, a s njom smo baš radili da izađe grlo, da izađe pjesma. Zakopčavali smo je do grla, oblačili u duge haljine. Danas je seksipil važniji nego pjesma. To su pjesme koje traju tri mjeseca, potroši se i idemo dalje. Dolazi novi spot. Teško je danas bez toga, mora bit strašna pjesma, strašan pjevač da bi narod reagiro', kaže Zoran.
Kako se i zašto situacija u svijetu showbiza promijenila, pogledajte u prilogu in Magazina.
DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook