Kako doznaje Daily Mail, Meghanin brend će prodavati imati razne kućanske potrepštine, od kuhinjskog pribora, do namirnica i začina, a usto će nuditi i kozmetičke proizvode. Mirisne vrećice, preparati za njegu kože, gelovi za tuširanje, sapuni, kreme, losioni i ulja neki su zasad poznatih proizvoda iz njezine beauty linije.
Prije nego što se udala za princa Harryja, Meghan je vodila je lifestyle blog "The Tig", pa već ima slično iskustvo, a istovremeno je glumila i u seriji "Suits".
Podsjetimo, Meghan je lansiranje brenda najavila na Instagramu, gdje je otvorila i novi službeni profil koji već broji više od pola milijuna pratitelja.
Stranica na Instagramu i web-stranica za American Riviera Orchard puštene su u rad bez ikakve prethodne najave, a obje imaju grb zlatne boje.
Logo sadržava riječ Montecito, enklavu slavnih u kojoj par živi od 2020., a koja je blizu Santa Barbare, koja se ponekad naziva i Američka rivijera.
Na stranicama jednostavno piše: "od Meghan, vojvotkinje od Sussexa".
Predstavljanje je popraćeno zrnatim promotivnim videom u retrostilu u kojem se vidi Meghan Markle kako aranžira cvijeće i peče u kuhinji, pa se od samog početka moglo naslutiti kako se radi o brendu s temom kuhinje i stila života. Korisnicima se nudila i prilika da se prijave kako bi postali "prvi koji će saznati za proizvode, dostupnost i novosti iz American Riviera Orcharda".
Harry i Meghan, koja je Amerikanka, napustili su kraljevske dužnosti 2020. i preselili se u Kaliforniju.