U Klovićevim dvorima 12. i 13. svibnja slijedi predstavljanje projekta koji u fokus vraća modnu reviju kao društveni događaj.
Modne revije, kao način predstavljanja modnih kolekcija u Hrvatskoj postale su gotovo pa iznimka. Upravo je to bio motiv nastanka projekta “Atelier” kao odgovora na pitanje koliko su zapravo važna predstavljanja modnih kolekcija uživo, kako dizajnerima, tako i ljubiteljima mode. Nedvojbeno je da su takvi događaji oduvijek privlačili modne zaljubljenike, ali i širu javnost, željnu društvenih događanja. Može li modni editorijal, ma kako dobro bio osmišljen i realiziran, zamijeniti doživljaj kreacije u pokretu?
Hrvatska modna scena, unatoč svim poteškoćama itekako je aktivna, a u prilog tome govori i najava prve sezone nove hrvatske modne platforme “Atelier” koja će se održati 12. i 13. svibnja u Atriju Klovićevih dvora u Zagrebu.
Platforma "Atelier", vrijednim dizajnerima daje prostor za djelovanje, a kako svaki umjetnik djeluje u svom prostoru, globalnim rječnikom ateljeu, ime projekta nametnulo se samo po sebi.
Samom projektu priključila su se brojna poznata dizajnerska imena koja godinama djeluju na hrvatskoj modnoj sceni, pa nas tako u Klovićevim dvorima prvog dana, 12. svibnja očekuju Boudoir, Jet Lag, Bite My Style, Martina Herak, unaesthetik, a sljedećeg dana Ivica Skoko, Delight, hrvatsko srpski brand Steven Dockman i Luka Grubišić te su organizatori kao iznenađenje pripremili i jednu novu modnu poslasticu koja stiže iz susjedne Italije.
Posebno veseli što će u sklopu projekta doajen hrvatske mode Boris Pavlin, predstaviti novu kolekciju dosad neviđenih modela haljina, a očekuje nas i izložba živih lutaka kroz koju ćemo predstaviti brand ručno rađenih torbica “Borshetta”.
“Nadamo se da ćemo upravo ovim događanjem vratiti sjaj hrvatskoj modnoj sceni kakvog ona i zaslužuje. Iznimno smo ponosni što nam se priključio velik broj renomiranih dizajnera koji godinama djeluju na našim prostorima te vjerujemo da ćemo uz pomoć vrhunskog tima koji se priključio projektu opravdati povjerenje dizajnera, ali i javnosti i stvoriti platformu koja će kroz godine graditi tradiciju, okupljati poznata, ali i nova, mlada imena i ostaviti veliki trag u modnom svijetu” rekla je Antonella Ušić Gotovac, kreativna direktorice "Ateliera”.
Partner projekta je Talijansko hrvatska gospodarska komora (THGK) koja ove godine ima cilj predstavljanja talijanske regije Toscane u Hrvatskoj. Ta je regija poznata, ne samo po dugogodišnoj gastronomskoj i enološkoj tradiciji, već su upravo iz Toscane potekla brojna svjetski poznata dizajnerska imena iz svijeta mode, a ovu smo suradnju prepoznali kao idealan spoj Italije kao svjetske prijestolnice mode te Zagreba kao hrvatske modne metropole.
Kampanja je inspirirana crvenom bojom koja simbolizira Toscanu i odiše elegancijom i nježnošću. Zaštitno lice je predivna Pavla Predović iz agencije Talia Model, fotografije potpisuje Zvonimir Ferina, video kampanju snimio je Sven Ćustović, za make-up zaslužni su Saša Joković i Marko Tolić, a za kosu Ivan Pervan za salon PRIMEvision. Kampanja je snimljena pod kreativnim vodstvom Antonelle Ušić Gotovac, kreativne direktorice” Atelier-a” i Slađane Divjak, stilistice i casting direktorice projekta.ž