eNVy room predstavlja novu bridal kampanju inspiriranu velikom ljubavlju Milivoja Dežman i Ljerke pl. Šram te urbanom legendom o duhu prekrasne glumice.
Modni dvojac eNVy room predstavio je svoju novu kolekciju vjenčanjica za sce buduće mlade. Za lokaciju snimanja odabrane su ruševne zidine nekadašnjeg eminentnog lječilišta za tuberkulozu Brestovec na zagrebačkom Sljemenu, čiju je gradnju inicirao upravo Dežman kako bi pokušao spasiti život voljenoj lady Šram.
Pogledaj i ovo Pogledajke kolekciju Nova modna poslastica iz eNVy room-a za Bellissimu!Milano donosi novi trend - 'gypset'!
Kako uz sav trud nije uspio i Ljerka u Brestovcu umire. Sve glasnija su vjerovanja kako upravo njen duh luta zidinama lječilišta. Kako Dežman o Ljerki nakon njene smrti nije pričao, njihova je ljubav ostala pod velom tajni i na taj način osvjetlila put legendi o jednoj tragičnoj, ali velikoj ljubavi.
Kampanja predstavlja niz novih vjenčanih haljina iz maštovite eNVy room radionice. Kolekcija koja slavi ženstvenost i senzualnost izrađena je od visokokvalitetnih materijalala poput čipke i svile, ali i laserski rezane umjetne kože. Vjenčanice uglavnom prate liniju tijela ili su raskošno nabrane u struku, a našlo se tu i ponešto vjenčanica dužine ispod koljena kao i onih od plissea.
'Fokus nam nije bio stilistički se vezati za povijesno doba aktera te ljubavne priče. Ideja je bila toj ljubavanoj priči prekrojiti kraj.To smo ostvarili kroz vjenčanicu koja simbolizira početak nečeg lijepog, novog, sigurnog. Fotografije oponiraju jedna drugoj sukobom dana i noći i kontrastom romantične ljubavne priče i mistične legende o duhu lady Šram', rekli su nam Vjeko i Nikica, dizajneri iz eNVy rooma uz naglasak kako su i ovoga puta izradili kolekciju čiji će komadi šivani po mjeri imati prodajne cijene u rangu najmova vjenčanica iz mnobrojnih salona.
'Uz legendu uvijek vežemo i protok vremena, a vrijeme je ono koje sekvencom odredjuje i spaja dimenzije proslosti i sadasnjosti iscekujuci buducnost. Nesto poput kronometra fotografije koji zaustavlja jedinstveni trenutak zabiljezen u prostoru i vremenu,neodoljivu ljepotu momenta dana i noci, tako stvarajući sklad dvaju sukobljenih elemenata', objasnio nam je inspiraciju fotograf Šime Eškinja koji već tradicionalno potpisuje eNVy room kampanje.
Zaštitno lice kampanje je ponovno Ana Maria Cajner - međunarodno uspješan model iz agencije Talia models. Šminku potpisuje Sanja Agić, a frizuru Draška Topić, dok je za styling odgovorna Lea Krpan.
DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook