Druženje na izložbi

Tko je došao 'škicnuti' novu kolekciju Charlie Design?

showbuzz showbuzz DNEVNIK.hr

Sinoć je izložbom fotografija Mare Milin predstavljena nova proljeće – ljeto kolekcija 'The time of innocence s-s 013' modne dizajnerice Loredane Bahorić i njenog branda Charlie design.

Ovaj jedinstven spoj mode i umjetnosti nisu posjetili su brojna imena društvenog života: Mare Milin, Anja Šovagović Despot...
O kolekciji:

Pogledaj i ovo showbuzz Prava domaća atmosfera Prosinac u znaku Ljubavnika: U najbožićnijoj pjesmi ovog prosinca pojavio se i poznati hrvatski glumac

The time of innocence s-s 013

Visoko estetizirani, pročišćeni vizuali nove kampanje Charlie designa, uvode nas u jedan novi svijet u kojem ima mjesta za snove,gdje je sve fluidno i sve moguće. Predivan spoj mekanih formi i neobičnih struktura, kontrast mekog i krutog, prozirnog i punog - stvara neponovljivu modnu priču.

Potpuno bijela kolekcija rađena je do svile, organdija, pamuka i kože.
Komadi se s lakoćom daju kombinirati. Narušena je s crnim gumenim detaljima koji daju savršen balans cijeloj priči. Veliki svijetlo sivi printevi s fotografijama iz prijašnjih kampanja aplicirani su na haljine, tunike, sakoe te djeluju pomalo nestvarno, a retro - avangardni štih tipičan za Charlie estetiku u potpunosti je zastupljen na novi način.

Kompletna nova Charlie priča, snažno je oživljena dream-teamom:

Fotografija: Mare Milin

Make up: Ana Rajić

Hair Studio Mila -Ana Čala

Modeli Ema Krot -Talia

Helena Babić- Colors

Asistent fotografa: Zvonimir Ferina

Ovo je kampanja rađena bez fotoshopa, što je u današnje vrijeme prava rijetkost.O samoj tehnici snimanja,evo što kaže Mare:

'Sve fotografije su snimljene na moj omiljeni način, tehnikom snimanja u ogledalu, s malom dubinskom oštrinom, malo dužom ekspozicijom, meko i fluidno, dok čvrstinu fotografijama daje jedan lirski chiaro-scuro.

Ogledalo je staro, neravne površine, mjestimično i puno mrlja, ipak izrađeno je do kristalnog stakla, brušeno pod kutom sa strana. Lom svjetla na tim dijelovima čini mala optička čuda. Kao da se na fotografiji pojavljuju duhovi. Moja ideja kampanje bila je odnos između dviju žena: sućut, razumijevanje, empatija, sestrinstvo, način na koji blizanci osjećaju jedan drugoga. Bez inhibicija, nešto iskonski.
Nije mi bilo važno modno poziranje.

Poze su jednostavne, normalne i bez forsiranja. Važna je emocija. Djevojke na fotografijama su savršeno razumjele moje upute. Na snimanju su izgledale poput jezerskih nimfi koje se izvijaju u vodi, pokreti su im bili meki i spori, uz nježan glazbeni background by Alexandre Desplat. Imala sam osjećaj da kroz staklenu pregradu promatram neku podvodnu scenu: povijuše i trave, sirene ili neka čudesna jezerska bića.
Fotografije nisu retuširane, jedina intervencija na njima su rad na kontrastu, te na odnosima svjetla i sjena', ispričala je Mare.

DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

SVI ČITAJU OVO

Povezane teme

Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima.

Prati showbuzz.hr na DNEVNIK.hr aplikaciji. Preuzmi odmah!

Omogući obavijesti i budi uvijek u toku

IMAMO JOŠ NA OVU TEMU
Još vijesti
na instagramu POSJETI NAS
Pretraži

Omogući obavijesti
i budi uvijek u toku

Obavijesti uključene