Užitak za oči

Spektakularno otvorenje BIPA FASHION.HR-a u tunelu Grič

showbuzz showbuzz DNEVNIK.hr

Nakon početnog slavlja modni tjedan se nastavlja 11. listopada u paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma.

BIPA FASHION.HR započeo je u subotu ekskluzivnim revijama Marine Obradović i Ana Marie Ricov. Odvažnim, inovativnim i avangardnim dizajnericama pripala je čast otvoriti 23. sezonu najvažnije modnog događaja, u čijim su bojama oživjeli hodnici tajnovitog tunela Grič u samom srcu Zagreba. Večer je otvorila revija Marine Obradović koja se krije iza branda Marina Design, a nastavila se u slavljeničkom tonu desete obljetnice rada Ana Marie Ricov. Otvorenje BIPA FASHION.HR-a i proslavu u tunelu Grič, nisu propustili poznati modni znalci: Nevena Rendeli, Kristina Šalinović, Robert Sever, Nenad Korkut, Borut Mihalić, Andrea Andrassy, Tihana Harapin, Hamed i Kristina Bangoura, Ogi Antunac i mnogi drugi.

Pogledaj i ovo Bipa Fashion.hr - 12 govorili o budućnosti Razgovori o modi FASHION TALKS otvorili 30. Bipa Fashion.hr

Bazirana na osobnosti žene i potrebi da bude svoja i drugačija, nova kolekcija s potpisom branda Marina Design izrazito je nosiva i savršena za hladne jesenske dane. Kolekcija spaja elemente lijepog i inovativnog, formirajući karakter i individualnost žene koja je nosi. Materijali koje dizajnerica koristi su topli, zimski u akromatskim bojama, a kolekciju prate kožne torbe branda RUKE, dizajnerice Marije Ivanković. Njezine torbe su u prevladavajućim pastelnim bojama s crnom kao poveznicom, asimetričnih linija i čvrstih geometrijskih ručki i savršen dodatak Marininoj kolekciji.

Večer se nastavila slavljeničkom revijom Ana Marie Ricov, kojom je obilježila deset godina karijere i osvojila ovacije publike. Dizajnerica se pri izradi nove kolekcije inspirirala aktualnim globalnim trendovima u svijetu mode na koje želi upozoriti, a to je fast fashion proizvod. U želji da pruži otpor takvim trendovima, Ana Maria Ricov odlučila je usporiti svoj proizvodni proces. Kao osnovni motiv provlače se komadi nastali tehnikom izrade tapiserija, a zanimljivo je da ih je dizajnerica sama izrađivala. Kolekcija je u duhu suvremene žene, jake, odlučne, izrazito profinjenog stila. Glavnu priču nose jakne i kaputi, a kolekcijom se provlači tamniji kolorit, dubokih i teških boja.

Nakon početnog slavlja modni tjedan se nastavlja 11. listopada u paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma gdje su na programu sljedeće revije: Robert Sever, eNVy room, ELFS, Ivica Skoko, Ivica Klarić, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Krie Design, Morana Krklec, Martina Budek, Gala Marija Vrbanić, Ana Bogdan i Ivana Janjić kao dobitnica titule Najbolji mladi dizajner by Perwoll.

Službeni make up sponzor BIPA FASHION.HR-a ove sezone je Maybelline New York – idealan partner zbog inovativnog, kreativnog i pristupačnog izričaja, dok je za make up manekenki zadužen vodeći make up artist Saša Joković. Za frizure manekenki na pisti zadužen je službeni sponzor Kevin Murphy na čelu s kreativnom direktoricom Katicom Topčić.
 

SVI ČITAJU OVO

Povezane teme

Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima.

Prati showbuzz.hr na DNEVNIK.hr aplikaciji. Preuzmi odmah!

Omogući obavijesti i budi uvijek u toku

IMAMO JOŠ NA OVU TEMU
Još vijesti
na instagramu POSJETI NAS
Pretraži

Omogući obavijesti
i budi uvijek u toku

Obavijesti uključene