Tomislav Bralić i klapa Intrade snimili su zanimljiv spot za novi singl "Bilo je i vrime", pod redateljskom palicom Igora Goića i ponovno potvrdili svoj jedinstveni status na ovim prostorima!
Tomislav Bralić i klapa Intrade i nakon 34 godine karijere nastavljaju oduševljavati publiku sjajnim novim pjesmama u svom prepoznatljivom stilu.
Nakon uspješnih studijskih albuma i mnogobrojnih koncerata ovaj put odlučili su razveseliti publiku jednom lijepom pričom u novom spotu, koji je, kao i cijeli novi album, u izdanju i organizaciji diskografske kuće Scardona. Tvorci su nekih od najvećih klapskih hitova poput "Zora bila", "Škrinja jubavi", "Ne damo te, pismo naša" i "Zalutalog pogleda" i njihova zadnjeg singla "Ne mogu jubav krit", kojim su najavili novi album "Bilo je i vrime".
Pjesmu "Bilo je i vrime" potpisuje uspješna zvjezdana ekipa. Autor glazbe je Ivica Badurina, koji je do sada za klapu napisao cijeli niz hitova od "Nisan te sriće", "Ne damo te pismo naša", "Da mi budeš jidro", "Ti si kriva", "Kad se zamislim" i "Besida mojih didov".
"U proteklih dvanaest godina suradnje s Tomislavom i klapom Intrade nastao je pregršt lijepih pjesama. Pisanje za Tomislava isto je kao i uzbudljiva plovidba tijekom koje su na palubi nastale pjesme koje traju preko vremena i koje kao i more ne mijenjaju svojstva. "Ne damo te, pismo naša, ka ni more svoju sol". Na novom albumu svoje mjesto je našla i skladba "Bilo je i vrime", koju sam skladao na stihove prijatelja Nene Ninčevića. Svojim prelijepim glasom, snažnim i nježnim u isti čas i najvažnije iskrenim,Tomislav joj daje novu dimenziju. Upravo taj njegov odnos prema pjesmi, prema drugome, obilježava njegovu istinsku prirodu i po čemu onda sve drugo dobiva smisao", izjavio je Badurina.
Autor je teksta ove predivne pjesme Nenad Ninčević, koji je napisao tekst za pjesmu "Sve dok bura dere", koju je klapa izvela sa Tedijem Spalatom. Za aranžman je zaslužan Toma&Co., producentski tim koji vodi Tomislav Mrduljaš, u čijem studiju je snimljena većina hitova Tomislava Bralića i klape Intrade.
Spot je osmišljen kao klasična priča o ljubavi prikazana na malo drukčiji, stiliziran način. Protagonisti su dvoje ljudi koji su suđeni jedno drugom, ali podijeljeni svojim svjetovima. Kao i svake srodne duše, ipak imaju nešto što ih povezuje - u ovom slučaju čitanje knjiga, te kroz njih nalaze oblik komuniciranja koji ih na kraju dovodi do sretnog završetka i duševne slobode koju simbolički predstavlja golubica. Klapski i svirački dio spota sniman je na tri lokacije, od kojih su dvije u Perivoju kraljice Jelene Madijevke - a treća, zahvaljujući Eriku Pavinu i obitelji, u predivnom široko poznatom restoranu "Niko" na Puntamici u Zadru.
"Kako smo snimali i montirali simultano, sam proces nastajanja trajao je dva dana i dvije noći, zbog čega sam se odlučio sam preuzeti mušku ulogu (čega baš i nisam fan, ali zbog vremenske zahtjevnosti nije bilo pretjeranog izbora), dok je žensku ulogu tumačila prelijepa Sandra Župan, svijetu poznatija kao "Sandra Miyagi", vizažistica i Influencerica koja mi je pomogla sa svojim ekstenzivnim znanjem u videoprodukciji", rekao nam je redatelj spota Igor Goić.
"Spot za naslovnu pjesmu 'Bilo je i vrime' snimali smo u Zadru u perivoju kraljice Jelene. Još jedna lijepa pjesma Ivice Badurine koju je napisao za klapu Intrade na odličan tekst Nenada Ninčevića. Pjesmu 'Bilo je vrime' već pjevamo na našim koncertima i vidjeli smo i čuli da se pjesma sviđa našoj publici. Uživajte u prekrasnim slikama našega Zadra i pjevajte s nama ovu prekrasnu skladbu ...samo, suzo, nemoj, ka vino me opit...", zaključio je Tomislav Bralić.