Zbog sukoba oko prava na ime, Meghan Markle je promijenila ime svojeg brenda koji se sada zove As Ever.
Meghan Markle nastavlja s povratkom pod svjetla reflektora, koji je u njezino ime najavio izvor još u studenom. Njezina kulinarska emisija With Love, Meghan nakon veće odgode ugledat će svjetlo dana u ožujku, a ujedno će služiti kao reklama njezina brenda.
Nakon problema s autorskim pravima na ime 43-godišnja bivša glumica preimenovala je svoj brend American Riviera Orchard u As Ever. Shodno tome, promijenjen je i logo tvrtke, a na internetskoj stranici Markle se pojavljuje s kćerkicom Lillibet.
Meghan Markle - 3
Foto: Profimedia
"Neki od vas možda su čuli šaputanja o tome što sam stvorila. Za dva tjedna moja serija na Netflixu bit će lansirana, ali postoji nešto drugo na čemu sam radila. Oduševljena sam što vam mogu predstaviti As Ever, brand koji sam stvorila i u koji sam uložila svoje srce", napisala je Meghan. "Fraza znači 'kao što je uvijek bilo' ili neki čak kažu 'na isti način kao uvijek'. Ako ste me pratili od dana kada sam stvorila The Tig, znat ćete da ovo ne može biti veća istina za mene."
Navela je i kako je As Ever zamišljen kao veliko poglavlje koje uključuje više sfera interesa: "Ovo novo poglavlje je proširenje onoga što je oduvijek bio moj jezik ljubavi, lijepo spajajući sve što volim: hranu, vrtlarstvo, zabavu, promišljeni način života i pronalaženje radosti u svakodnevnom životu. Nastavit ću dijeliti s vama mali uvid iza scene kako se približavamo lansiranju i jedva čekam da dođete do svega što smo stvorili."
Meghan Markle
Foto: Profimedia
Zahtjevi za zaštitu patenta koje je otkrio Daily Mail sugeriraju kako će As Ever prodavati i tekstilne proizvode poput stolnjaka i salveta, proizvode za njegu kože i kose te dekice, pokrivače, pokrivače za krevete i kućne mirise poput svijeća i difuzora s trskom. Isto tako, bit će dostupni vrtni alati poput lopatica, grablji i škara za šišanje, a unutar doma bit će i pribor za jelo, noževi i posuđe.
Zasad je potvrđeno kako će se proizvodi As Ever prodavati u dvjema trgovinama.
Međutim, obožavatelji kraljevske obitelji u njezinoj su objavi već vidjeli spuštanje kraljevskoj obitelji, najviše zbog njezine izjave kako godinama nakon upoznavanja supruga Harryja nije mogla dijeliti strast za hranom i uređivanjem doma otkako je bila primorana ugasiti stranicu The Tig.
Isto tako, britanski mediji već su proglasili taj rebranding kao propali slučaj jer je Meghan za promociju koristila iste fotografije kao i za America Riviera Orchard, a vijest je procurila dan prije zbog ažuriranja platforme Shopify putem koje će se prodavati.
"Ovo vam se ne bi dogodilo s Kim Kardashian", tvrdi izvor, dodajući kako se ta promjena u zadnji trenutak čini neautentičnom, unatoč njezinim tvrdnjama kako je ovo najmanje tri godine u planiranju.
Džem Meghan Markle - 2
Foto: Screenshot/Instagram
"Čini se kako su morali napustiti American Riviera Orchard, ali su morali ponovno iskoristiti sve promotivne materijale zbog spora oko zaštite patenta. Curenje informacija se dogodilo jučer i moramo se zapitati je li njezina reakcija bila prisiljena", dodao je izvor.
With Love, Meghan stiže 4. ožujka, a hoće li ponovno nastati problem jer se ime njezina brenda već koristi, saznat će se uskoro.
Zašto je jedan njezin potez 2018. zgrozio zaštitare kraljevske obitelji, otkrijte OVDJE.
Kojim je povodom pokazala svoju djecu, otkrijte OVDJE.