Svojom pojavnom na sceni potaknuo je i otvaranje brojnih fan stranica, a jedna od njih je i Facebook grupa "Baby Lasagna - Winner of people’s hearts".
Iako je prvo bio rezerva na ovogodišnjoj Dori, čim se pojavio na hrvatskoj sceni Baby Lasagna je osvojio sva srca.
Njegove fan-stranice samo su se otvarale na Facebooku, Instagramu, TikToku..., a Paco Dedić je čovjek koji je dva tjedna prije Lasagninog nastupa na Dori otvorio Facebook grupu naziva "Baby Lasagna, winner of Eurovision 2024".
Spomenuta grupa je u međuvremeu zaživjela, a nakon Eurosonga ime grupe promijenilo je naziv u "Baby Lasagna - Winner of people’s hearts" u kojoj se i dalje prate uspjesi Marka Purišića.
"Marko je završio kao pobjednik publike i to je najbitnije. Nama se u grupi pridružio Leontin Čapo Milenić koji je napisao prvu u povijesti službenu himnu za nekog izvođača na Eurosongu. Pridružili su nam se i drugi sa svojim raznim uracima, videima i sličnome poput Nade Marije Oršolić Tunić koja je izradila slikovnicu te za Marka napravila brojne promo videe te pomogla u promociji.
Baby Lasagna je moralni pobjednik, pobjednik publike, što je najvažnije u cijeloj priči. Mi smo izuzetno ponosni na njega i na sve što je do sada napravio. Sretni smo da smo mi promocijom bili barem djelić razloga da dođe do ovoga gdje je sada”, rekao je Dedić za Index.