Cockta u narednim mjesecima kreće u regionalni pohod na tržišta Slovenije, Hrvatske, Srbije, Makedonije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore. Piće naše i vaše mladosti vraća se s atraktivnom pričom koju će kreirati mladi ljudi.
Cockta je pokrenula jedinstvenu regionalnu kampanju i međunarodni natječaj Nevergreen, putem kojeg će se mladi natjecati za ulogu u Cocktinoj TV reklami i web serijalu Nevergreen.
Cockta ostaje kultni brend, koji je obilježio živote mnogih generacija. Piće sadržava jedinstvene sastojke poput plodova šipka, raznog ljekovitog bilja i vitamina C, a iako recept ostaje strogo čuvana tajna, činjenica je da Cockta ne sadrži kofein i ortofosfornu kiselinu ili druge 'agresivne' sastojke koji su često nalaze u gaziranim pićima.
Cockta će se u narednim mjesecima široj javnosti predstaviti putem inovativne regionalne kampanje kojom će Droga Kolinska povezati šest država: Sloveniju, Hrvatsku, Srbiju, Makedoniju, Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu. Prvi dio kampanje je međunarodni natječaj unutar kojeg se mladi prijavljuju na audiciju i natječu za ekskluzivne uloge u TV reklami i web serijalu Nevergreen, koje će se emitirati narednih mjeseci.
Na audiciju će se moći prijaviti na tri načina: putem portala www.cockta.eu, sudjelovanjem na dvije Nevergreen audicije, koje će se održati 5. ožujka u Dramskom kazalištu u Beogradu i 11. ožujka u MMC studiu u Zagrebu; dok će se treća prilika za prijavu ponuditi na terenu gdje će se mladi ljudi moći prijaviti na licu mjesta kod promotora brenda Cockte.
U međunarodnom žiriju, koji će u finalu izabrati šest nadarenih pojedinaca, sjedit će srpski scenarist i kritičar Aleksandar Radivojević, poznata hrvatska zvjezda Ella Dvornik i srpski glumac Sergej Trifunović.
U Cocktinoj TV reklami i web serijalu Nevergreen glumit će 6 talentiranih kandidata koji će tako u sljedećih nekoliko mjeseci postati zaštitno lice Cocktine regionalne kampanje.
Rosana Turk, regionalna brand menadžerica Droge Kolinska, uvjerena je da je Cockta i dalje snažan brand u regiji: 'Cockta je dio našeg kulturnog identiteta i ponosna sam što kreiramo novu i jedinstvenu priču o piću naše i vaše mladosti. Sretna sam što ćemo u nju aktivno uključiti mlade ljude, koji će se moći prijaviti kako online tako i putem live castinga. Vrijeme je da svijetu pokažemo Cocktinu mladost i novi kreativni izgled, kojim ćemo se približiti i mlađoj generaciji koja Cocktu ipak doživljava drugačije od nas.'
No, međunarodni Cocktin natječaj ni izdaleka nije jedina novost u kampanji koja će 'pokoriti' Sloveniju, Hrvatsku, Srbiju, Makedoniju, Bosnu i Hercegovinu i Crnu Goru. Ljubitelji Cockte moći će uživati na proljetnim promocijama u svim njenim okusima kao i novom izgledu koji će biti zanimljiv kako starijima tako i mladima. Kultni brend se vraća u 'novom odijelu'.