Oni su imali dobru poduzetničku ideju i pretvorili je u uspješan proizvod. Kandidati projekta Startaj Hrvatska, osim u proizvodnji, zavidne prodajne vještine trebali su pokazati i u interakciji s kupcima. Kako su poduzetnici zapakirali svoje proizvode u riječi, u prodaji jedan na jedan, zna naša Matea Slogar.
Mnoštvo rada, truda i inovativnosti u svoj proizvod utkali su kandidati četvrte sezone projekta Startaj Hrvatska. Dio njih, koje smo imali priliku upoznati, su kruti šampon za kosu Biljarica, Perec tjestenine, proizvodi od riječne ribe Panonica i proizvodi od haskap bobica OPG-a Babojelić.
''Odmah sljedeći radni dan ljudi su došli kod naše same proizvodnje, plantaže, zanimalo ih je o uzgoju, kako posaditi tu voćnu vrstu, kako to pokrenuti, pohvalili kako smo se upustili u neke stvari koje su nepoznate'', govori Ivica Babojelić.
''Šampon se kupuje, ljudi su me toliko ugodno iznenadili sa svojim komentarima da su preoduševljeni, da im pomaže kod tegoba, tako da svaki dan skoro suze radionice imam'', kaže Maja Gašparić.
Oduševljeni reakcijama su i Vukovarčani, koji stoje iza ribasica, ćevapčića i burgera od riječne ribe.
''Na društvenim mrežama i preko naše web stranice nam se javljaju, iz Dalmacije i drugih dijelova, da bi htjeli imati naše proizvode u svojoj gastro ponudi'', govori Miro.
U ponudi su i 4 okusa Perec tjestenina, a koja se kupcima najviše svidjela?
''Mislim da je to bio batat definitivno, iako sve su ljudi kupovali u principu, bilo je puno pozitivnih feedbacka'', kaže Karolina.
A pravi feedback ovi kandidati mogli su dobiti u prodaji jedan na jedan s kupcima u trgovini, gdje su im prezentirali svoje proizvode.
''Mislim da sam se super snašla, bilo je baš zanimljivo, kupci su imali super pitanja i jako mi je drago što su bili znatiželjni i što sam im mogla odgovorit na jako puno njihovih postavljenih pitanja'', priznaje Maja.
Upoznati sve s haskap bobicama, bila je misija Babojelića.
''Na promocijama nam je zabavno, ljudi prilaze, žele probat proizvode, zaintrigirani su, nama je drago kad dođu i žele probat i prepoznaju nam putem televizije'', govori Ivana.
''Prodaja 1 na 1 je zanimljiva znači ljudi dođu, vide, probaju dok ne vide kamere, onda pobjegnu'', kaže Ivan Perec.
Sven i Karolina morali su se malo više pomučiti u trgovini da privuku kupce, a evo kako su se snašli Miro i Goran sa svojim Panonica proizvodima.
''Sve smo podijelili, to je bio najbolji dokaz, ljudi su zadovoljni, uspjeli smo ih izanimirat za naše proizvode i kupe. Naši proizvodi su specifični em što je slatkovodna riba em što su smrznuti'', kaže Ivan.
Više o prodajnoj avanturi ovih kandidata, saznajte u nedjelju u emisiji Startaj Hrvatska.
IN magazin gledajte od ponedjeljka do petka u 17:30 na Novoj TV, a propuštene emisije pogledajte besplatno na novaplus.hr.