Jedna od naših najuspješnijih fashion i travel blogerica Sonja Kovač, koja ima gotovo pola milijuna pratitelja na društvenim mrežama, uvest će vas u svijet influensera. Što se krije iza savršenih Instagram fotografija i kako one nastaju? Koliko zarađuju domaći influenseri te kako napraviti savršen selfi otkrio je naš Davor Garić.
Sonju Kovač često čeka gust raspored. Fotografiranje novih odjevnih kombinacija, modna revija, intervjui... Dan započinje make-upom, pred kojim je težak zadatak - izdržati sve uvjete i nakon cjelodnevnog rada i dalje izgledati besprijekorno.
"Tijekom regularnih dana jako malo šminke nosim zapravo nisam naviknula na ovako jaku šminku kao danas", priznaje Sonja.
Na svojim društvenim mrežama i često se upusti u izradu make-up tutoriala.
"Naravno da nije ovako savršeno kako make up artisti rade ali je zanimljivo kad ljudi vide kako ti sam to radiš jer i oni se sami doma šminkaju, vole čuti neke dobre tipove, savjete", objašnjava.
"Baš iz razloga što znam da vi muškarci ne volite kad navečer djevojku sretnete na eventu ili disku da izgleda ful našminkano, sređeno, druga žena, a ujutro kad se probude pored njih bez šminke to bude neka druga žena. Tako da ja definitivno preferiram prirodni look ali za neke
Sonja je na snimanju radila street style fotke: "Mene je Goran naučio, sad ću ja tebe! Idemo noga preko noge, malo u koso, zamahujemo kosicom koju ti nemaš ali ti možeš malo s rukom, vrlo nježno i elegantno".
"Ispred fotoaparata na prvom mjestu je Sonja teška profesionalka, to svi kažu za nju. Odlično sluša, odlično kuži, osim toga je i talentirana za modeling i za glumu tako da je modna fotografija jako bliska glumi"", otkriva fotograf Goran Čižmešija.
Sonja je ove godine posjetila najpoznatija svjetska modna događanja.
"Na svjetskim fashion weekovima smo znali čekat svjetske zvijezde i po sat vremena, revija ne počinje dok Tifany Trump ne dođe, ili tako netko. A oni namjerno vole kasnit kako bi bila sva pompa oko njih. Tamo je sve oko street style, šta je tko obukao prije revije. Sve ono što se prije revije dešava tamo je bitnije nego doslovno sam taj čin revije", objašnjava Sonja.
Iako posao influensera često povezujemo samo s fotografiranjem u tisuću i jednoj pozi, to je prilično zahtjevan posao koji iziskuje rad na nekoliko polja.
"Tu ima jako puno mailova, jako puno dogovora, cijeli menadžment koji spada u ovaj posao, koji je malo dosadniji na kompu, obrađivanje fotografija oduzme jako puno vremena recimo isto tako.
I ta zarada je uvijek najveće pitanje kod nas influensera. Jako ovisi o kome se radi. Koliko dugo radiš, na koji način, s kojim brendovima, koliko godina, koja si kvaliteta. Može se dobro zaraditi ali naravno da se naše cijene ne mogu usporediti s onima vani", priznaje Sonja.
Katkad u javnost isplivaju i obračuni hotelijera i influensera. Dok većina hotela željno iščekuje influensere, kako bi im ponudili besplatan smještaj za promociju na profilu s milijunima pratitelja, neki hoteli glatko odbijaju travel blogere.
"Ja vam kažem da hoteli najnormalnije rade s influenserima. Em ih oni žele, em ih oni vole, em mi volimo hotele i radit s njima. To je obostrano zadovoljstvo i tolika ljubav da to nema nigdje", otkriva.
A Sonja je prava profesionalka pa nije čudo da joj brojni brendovi ne odbijaju suradnju.
Cijelu priču pogledajte u prilogu IN magazina.
IN magazin gledajte od ponedjeljka do petka u 17:30 na Novoj TV, a propuštene emisije pogledajte besplatno na novatv.hr.