Pogledajte koji je album proglašen albumom tjedna.
Četvrti studijski album američke kantautorice i multiinstrumentalistice Annie Clark sadrži 11 pjesama koje objedinjuju širok spektar tema, a zajedno tvore koherentnu glazbenu cjelinu.
Pogledaj i ovo Poslušaj! ALBUM TJEDNA ima Tensnake - 'GLOW'Jeste li čuli za MØ? Ona je nova pjevačka nada!
Kantautorski talent, koji je Clarkova demonstrirala i u dosadašnjim izdanjima, kulminira na ovom albumu i potvrđuje njen status kao jedne od najznačajnijih alternativnih glazbenica današnjice.
Producent albuma je uvaženi John Congleton koji je, među ostalim, surađivao i s američkim simfoničnim pop-rock kolektivom The Polyphonic Spree u kojem je St. Vincent i započela svoju glazbenu karijeru. Prije izdavanja debitantskog albuma 'Marry Me', St. Vincent je nastupala kao članica pratećeg benda Sufjana Stevensa.
Ovogodišnji istoimeni album uključuje suradnje s bubnjarima Homerom Steinweissom (Sharon Jones and the Dap-Kings) i McKenzie Smithom (Midlake). Evidentan je utjecaj šefa Talking Headsa, Davida Byrnea, s kojim je 2012. godine St.Vincent objavila kolaboracijski album 'Love This Giant'.
Već je u prosincu prošle godine, najavnim singlom 'Birth in Reverse' i početnim stihom 'Oh, what an ordinary day, take out the garbage, masturbate', Clarkova zaintrigirala fanove.
Potkraj siječnja objavljen je drugi singl, uz popratni videospot za 'Digital Witness', zarazna pjesma u kojoj kritizira sveprisutnost društvenih medija ('People turn the TV on, it looks just like a window').
Nastupom na modnom showu u New Yorku početkom veljače, u sklopu predstavljanja novih materijala dizajnerice Diane Von Furstenberg, St. Vincent je izvela dvije nove verzije spomenute pjesme 'Digital Witness', a tom je prilikom premijerno predstavila još dvije pjesme s albuma - 'Prince Johnny' i 'Every Tear Disappears'.
Iz albuma u album, St. Vincent kontinurano napreduje i spretno unosi inovacije, čime ju je teško klasificirati kao konvencionalnu pop glazbenicu. Bubnjarskim pojačanjima na ovom izdanju, organski je zvuk izraženiji nego na prethodnim albumima, a zavodljivi plesni štih nadopunjuje se s melodičnim vokalom, koji dodatno naglašava njen prepoznatljivi poetski melankolični prizvuk.
40- minutni album karizmatične glazbenice možda je i njen najbolji u dosadašnjoj karijeri, a zasigurno će se naći i u kategoriji albuma koji su obilježili godinu. Zanimljiva diskrepancija između zaigranog plesnog ozračja u okviru svih 11 pjesama i kompleksne lirike kojom album odiše dopušta nam da ga percipiramo na dvije razine – onoj ležernijoj, u čijoj je verziji album idiličan soundtrack proljeća, ili pak onoj nešto mračnijoj, u kojoj ćemo si dozvoliti traganje za referencama i iščitavanje dubljeg značenja koje evocira rapsodiju emocija, što St. Vincent svojim britkim i zrelim kantautorskim pristupom i zaslužuje.
Kad je najavljivala ovo studijsko izdanje, Clarkova je izjavila kako je htjela napraviti zabavni album koji se može slušati i na sprovodu. U tome je očito i uspjela.
DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook