Nakon što su svestrani glazbenici iz grupe Libar najavili svoj veliki zagrebački koncert u subotu 17.11.2012. u Tvornici Kulture, te objavili i spot za singl „Kapi“, dogodila se i neuobičajena glazbeno-modna suradnja s jednom od naših eminentnih modnih dizajnerica – Milenom Rogulj.
Prozujite s nama kroz sve showbizz vijesti dana – Lajkajte Showbuzz!
''Osjećam se odgovornom...''
Javno i bolno priznanje Anđe Marić: ''Moj sin je ovisnik, alkoholičar...''
obitelj moli za privatnost
Iznenada preminula glumica iz popularnih serija, tužnu vijest potvrdila je sestra
poslao priopćenje
Prvo oglašavanje glumca koji je osuđen zbog pedofilije, slučajem je zgrozio regiju!
Cijelu suradnju zajedno su inicirali Librovci i njihova izdavačka kuća Menart kako bi koncertna promocija albuma pred zagrebačkom „Libar“ publikom bila što posebnija. Naravno, Milenino viđenje mode i kreativnosti savršeno se uklopilo u priču grupe Libar jer je inače svoj pristup modi sažela u jednoj rečenici: „I put mental back in experimental“, a na sličan način razmišljaju i momci iz Libra - eksperimentiranje s umjetnošću upravo je ono što ih motivira u pomicanju granica; Libar u glazbi, a Milenu u modi.
Kreativna „kemija“ između poznate dizajnerice i grupe počela se stvarati kad je pogledala spot za pjesmu „Dite“ - tada je osjetila da je riječ o urbanom bendu sa specifičnom estetikom i bila je spremna odmah podržati grupu, a „kemija“ se nastavila i pri njihovom prvom susretu uživo.
Proba kreacija Milene Rogulj prošla je u odličnoj atmosferi: "Došli su u moj studio, njih deset! Jako su simpatični i otkačeni - grupa za koju sam osjetila da može kvalitetno nositi moje kreacije i moram priznati da vjerujem u ove dečke - oni znaju što žele i imaju viziju, a za umjetnika poput mene ili njih to je najvažnije." – izjavila je Milena koja nažalost neće prisustvovati koncertu jer će u to doba predavati na Radionici visoke mode na Kanarskim otocima s kojih se vraća tek krajem prosinca.
Kolekcije Milene Rogulj sasvim su drugačijeg i osebujnog identiteta: poigravanje s materijalima, modelima, unisex odjećom, krojevima i etno stilovima Milenin je zaštitni znak. Njezine modne revije uvijek su rado posjećene i naveliko se smatraju istinskom umjetnošću, a ovaj spoj mode i glazbe na hrvatsku će rock scenu zasigurno donijeti novu i bogatu dimenziju.
Interes za ulaznicama je izvrstan, a na dan koncerta će se vjerojatno tražiti ulaznica više. Zato požurite na prodajna mjesta Eventima i osigurajte svoj ulaz u Tvornicu kulture 17. studenog – cijena u pretprodaji 40 kn, na dan koncerta 50 kn.
Sve dodatne informacije o koncertu pratite na http://booking.menart.hr!
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook