Nakon što su svestrani glazbenici iz grupe Libar najavili svoj veliki zagrebački koncert u subotu 17.11.2012. u Tvornici Kulture, te objavili i spot za singl „Kapi“, dogodila se i neuobičajena glazbeno-modna suradnja s jednom od naših eminentnih modnih dizajnerica – Milenom Rogulj.
Prozujite s nama kroz sve showbizz vijesti dana – Lajkajte Showbuzz!
Pogledaj i ovo Sve je to rock 'n' roll Sve što ste htjeli znati o Libru: Šalju poruku mira, ljubavi, kreacije i slobode!Cijelu suradnju zajedno su inicirali Librovci i njihova izdavačka kuća Menart kako bi koncertna promocija albuma pred zagrebačkom „Libar“ publikom bila što posebnija. Naravno, Milenino viđenje mode i kreativnosti savršeno se uklopilo u priču grupe Libar jer je inače svoj pristup modi sažela u jednoj rečenici: „I put mental back in experimental“, a na sličan način razmišljaju i momci iz Libra - eksperimentiranje s umjetnošću upravo je ono što ih motivira u pomicanju granica; Libar u glazbi, a Milenu u modi.
Kreativna „kemija“ između poznate dizajnerice i grupe počela se stvarati kad je pogledala spot za pjesmu „Dite“ - tada je osjetila da je riječ o urbanom bendu sa specifičnom estetikom i bila je spremna odmah podržati grupu, a „kemija“ se nastavila i pri njihovom prvom susretu uživo.
Proba kreacija Milene Rogulj prošla je u odličnoj atmosferi: "Došli su u moj studio, njih deset! Jako su simpatični i otkačeni - grupa za koju sam osjetila da može kvalitetno nositi moje kreacije i moram priznati da vjerujem u ove dečke - oni znaju što žele i imaju viziju, a za umjetnika poput mene ili njih to je najvažnije." – izjavila je Milena koja nažalost neće prisustvovati koncertu jer će u to doba predavati na Radionici visoke mode na Kanarskim otocima s kojih se vraća tek krajem prosinca.
Kolekcije Milene Rogulj sasvim su drugačijeg i osebujnog identiteta: poigravanje s materijalima, modelima, unisex odjećom, krojevima i etno stilovima Milenin je zaštitni znak. Njezine modne revije uvijek su rado posjećene i naveliko se smatraju istinskom umjetnošću, a ovaj spoj mode i glazbe na hrvatsku će rock scenu zasigurno donijeti novu i bogatu dimenziju.
Interes za ulaznicama je izvrstan, a na dan koncerta će se vjerojatno tražiti ulaznica više. Zato požurite na prodajna mjesta Eventima i osigurajte svoj ulaz u Tvornicu kulture 17. studenog – cijena u pretprodaji 40 kn, na dan koncerta 50 kn.
Sve dodatne informacije o koncertu pratite na http://booking.menart.hr!
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook