Iako se predstavljanje kampanje već održalo u Zagrebu sredinom listopada, zbog velikog interesa građana, održana je dodatna edukacija Zagrepčana
Jučer se u zagrebačkom trgovačkom centru održala završnica kampanje'Oživi me', gdje su mnogobrojni građani i posjetitelji sudjelovali u edukaciji kojom im je omogućeno vježbanje postupaka oživljavanja na lutkama uz stručni nadzor. Kampanju su osim građana podržale Marijana Batinić i grupa Meritas.
Kampanja 'Oživi me', koja je u proteklih mjesec i pol dana pobudila ogroman interes hrvatske javnosti, je nacionalna javnozdravstvena kampanja kojom se želi podići razina svijesti građana te kojom se educirala javnost o važnosti poznavanja jednostavnih postupaka oživljavanja osobe koja doživi srčani zastoj.
Petra Nižetić podržava akciju 'Oživi me'
Kada je riječ o preživljavanju osoba koje su doživjele srčani zastoj izvan zdravstvene ustanove za uspjeh je neophodna pravovremena i pravilna reakcija osobe koja je svjedočila tom događaju, pozvala hitnu medicinsku pomoć i bez odgađanja započela oživljavanje. Ukoliko uzmemo u obzir da je prosječno vrijeme dolaska hitne medicinske pomoći u Hrvatskoj do 10 minuta od poziva u urbanim, a 20 minuta od poziva u ruralnim sredinama te da se svake minute šansa za preživljavanje osobe u srčanom zastoju smanjuje se za 10-12%. Pravovremena reanimacija od strane svjedoka - laika povećava preživljavanje za čak 2 - 3 puta.
Kampanja je do sada obišla najveće hrvatske gradove, pa su tako priliku da nauče postupke oživljavanja dobili građani Splita, Zadra, Rijeke, Zagreba i Osijeka. S ovime je prva faza kampanja završena, a informacije o daljnim aktivnostima možete pratiti na internetskoj stranici www.ozivi.me.
DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook