Sjajan, zavodljiv, simbolički nabijen. Nakitu jednostavno ne možemo odoljeti. A ekskluzivnošću i statusom koji se vežu uz ove blještave komade, holivudske su zvijezde naprosto opijene. Pravo mjesto za šepurenje nekim od najskupocjenijih primjeraka, Canneski je crveni tepih, koji je i ove godine bio u znaku Choparda.
"Mislim da ime ovogodišnje kolekcije za crveni tepih govori sve, zaljubljeni u filmografiju. Tako je sve i krenulo prije 25 godina. Ove je godine moja inspiracija 75 godina kinematografije, pa sam se zapitala zašto se ne bih inspirirala filmovima. Tako me 75 kultnih filmova inspiriralo u kreaciji ovih unikatnih komada. Moramo naravno započeti s Charlijem Chaplinom. Ipak su filmovi nekad bili crno bijeli. Imate ružu City lights, zatim velikane kao Kum, Prohujalo s vihorom, Zgodna žena, Samurai, Avatar, Mickey Mouse", pojasnila je dizajnerica Caroline Scheufele.
Švicarski luksuzni brend njeguje 25-godišnje partnerstvo s kultnim filmskim festivalom, a ove je sezone francusku rivijeru okupao nekim od najljepših primjeraka nakita.
"Kad se rodila ideja sjela sam sa svojim timom i objasnila im kako ovo nije teško. Dapače, postoji biblija koja se zove 1000 najboljih filmova na svijetu i na kraju smo imali i previše ideja. Morali smo suziti izbor na 75 kako bismo napravili kolekciju. Mislim da je rezultat iznimno zanimljiv", zaključila je.
Najveću čast imala je Julia Roberts noseći, preko sto karata "težak“, žuti dijamant, čija se vrijednost kreće negdje u osmoznamenkastom broju. No, ova neraskidiva ljubav zvijezda i nakita seže daleko u prošlost. Do dan danas jedna od najstrastvenijih ljubiteljica nakita bila je i ostala Elizabeth Taylor, čija je zbirka od 80 komada nakita na aukciji prodana za nevjerojatnih 116 milijuna dolara.
Nakon ekskluzivne suradnje s grčkim arheološkim muzejom, 1960-ih je proizašla prva kolekcija drevnih motiva nakita, nadahnutih upravo grčkom baštinom. Zlotas je postao omiljen brand tadašnje elite.
I na našoj domaćoj sceni dame se mogu pohvaliti besprijekornim ukusom. A čini se kako njih nekolicina dijeli posebnu naklonost prema francuskom luksuznom brendu Cartier, točnije njihovim narukvicama imena Cartier Love.
Ovim najpopularnijim luksuznim komadima nakita u povijesti ukrasile su se Nives Ivanišević, Ivana Vida, ali i Vanja Halilović. Zbog simbolike zaključavanja često se naziva i “modernim ljubavnim lisicama”. A njezina vrijednost kreće se između 25.000 kuna i 360.000 kuna, ovisno o materijalu.
Cartier je prvi prepoznao trend influencera te je prilikom njezina predstavljanja, Love narukvicu poklonio 25 najpoznatijim parovima dvadesetog stoljeća, uključujući Elizabeth Taylor i Richardu Burtonu, Ali MycGraw i Steve McQueenu i Sophiji Loren i Carlu Pontiau.