Jedan od najvećih božićnih filmskih klasika imao je vrlo čudnu sudbinu, a sve zahvaljujući marketinškom timu koji u film nije vjerovao.
Božićni klasik, film 'Čudo u 34. ulici' snimljen je davne 1947. godine, a svoj remake doživio je 1994. zadržavajući izvornu priču filma prilagođenu modernom dobu. '20th Century Fox' u film nije polagao nikakve nade, čak što više, bio je svrstan u kategoriju nevažnih filmova. Iako film govori o simpatičnom starcu koji tvrdi da je Djed Božićnjak pa već samim time spada u red božićnih filmova, to nitko nije mogao ni naslutiti te 1947.
Film božićne tematike pušten je u kina 2. svibnja 1947. i nitko nije imao pojma kako se u stvari radi o marketinški vješto skrivenoj božićnoj priči. Film je najprije prikazan u velikim gradovima iz samo jednog razloga, ako se pokaže uspješnim, film će ponovno biti pušten u distribuciju u vrijeme Božića po svim manjim gradovima i tako poveća ti zaradu na kino blagajnama.
Poster filma nije odavao ni najmanji nagovještaj same radnje, a o najavnom traileru da i ne govorimo. Ne samo da iz trailera nitko nije mogao naslutiti o čemu se u filmu stvarno radi, već trailer nije imao baš nikakve veze sa temom filma, glavni glumci govorili su o njemu na način da se jedino moglo zaključiti kako se radi o romantičnoj komediji.
Bez obzira na vrlo čudnu marketinšku strategiju, film koji je snimljen za 600 tisuća dolara, na kino blagajnama zaradio je, za to vrijeme, vrtoglava tri milijuna. Tvorci filma sigurno nisu imali pojma kako su stvorili jedan od najvećih božićnih klasika svih vremena. Jesmo li spomenuli da je film osvojio čak tri Oscara?