
U današnjoj epizodi kandidati su se ponovno našli u Gastroškolskim klupama.
Prozujite s nama kroz sve showbizz vijesti dana – Lajkajte Showbuzz!
Pogledaj i ovo



Marko Matei je jako sretan radi Gastroakademije jer je njegovo znanje puno rupa. Usporedio ga je sa sirom Ementalerom.
Dino i Mate su sudjelovali u današnjoj Gastroakademiji, ali ne s desertima i ne u ulozi Chefova već kao pomoćnici Chefu Tomislavu Škunci.
Na taj način su ova trojica Chefova osim dobrog kuhanja kandidatima pokazali kako se radi u timu te važnost same hijerarhije u kuhinji. Kandidati su učili o egzotičnoj kuhinji, spajanju voća i povrća te su radili rustikalna jela s naglaskom na istočnu kuhinju, Karibe, Južnu Ameriku i slično. Pod ´fusionom´ se smatra spajanje različitih kuhinja ili pojedinih elemenata različitih kuhinja.
Kandidati su gledali pripremu janjećeg curry-ja s basmati rižom što simbolizira Indiju, pačjih prsa s coullisom od cikle i pireom od batata s kokosovim mlijekom, lososa sa tropskom salsom, banana blini, izvedenicu Gazspacha te pileće meso u marinadi od šećera, chilly-ja i umaka od soje.
Dino je kandidatima objašnjavao o basmati riži, a Mate je naglasio važnost vađenja sjemenki prilikom čišćenja chilly-ja. Chefovi su pojasnili svojim ´učenicima´ da što se tiče kombinacije ribe i voća, kod nas se ljudi većinom zgrožavaju nad takvim stvarima, ali to je negdje tradicija kao što je kod nas riba i krumpir. Kandidati su danas upoznali još jednu novu namirnicu - ´batat´ odnosno slatki krumpir koji se najčešće peče, ali u današnjoj kombinaciji nije pripremljen na takav način već kao pire oplemenjen kokosovim mlijekom.
>> Pogledajte što je Palfiju i Nikoli osiguralo 'nategnutu' pobjedu!
Chef, food stylist, voditelj agencije za posredovanje i suradnik u Masterchefu Tomislav Škunca kuha već gotovo 20 godina te, iako u zadnjih par godina ne kuha aktivno bavi se ´food stylingom´ odnosno pripremom hrane za reklame, kuharice, plakate i slično. Tog zanimanja nema pretjerano kod nas što ga je i potaklo da ode u tom smjeru. ´Food styling´ kao takav je oduvijek bio prisutan, ali se tek sad više pažnje posvećuje izgledu te hrane i prate se svjetski trendovi.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook