Beyonce ovih dana radi na promoviranju svoje nove modne kolekcije, a u ulozi modela najbolje se snašla ona sama.
Pjevačica i jedna od najmoćnijih žena glazbene industrije Beyonce počastila je svoje obožavatelje na društvenim mrežama izdanjem u kakvom se već dugo nije pojavljivala, a u kojem se u prvom planu našla njezina bujna pozadina.
Naime, 39-godišnja Beyonce predstavlja svoju novu modnu kolekciju Ivy Park, u kojoj se između ostalog nalazi i bodi s tangicama napravljen od lateksa. U njemu je sama pozirala u nekoliko provokativnih poza i tako mu napravila najbolju reklamu. Osim bodija u kolekciji su se našle i uske tajice, sportski grudnjaci, modni dodaci i kaputi.
Uz to je pjevačica, rođena u Houstonu, u petak na Instagramu pozvala svojih 165 milijuna pratitelja da kroz njezinu dobrotvornu zakladu BeyGOOD pomognu ugroženima.
Sve osobe pogođene posljedicama oluje pozvala je da se prijave na poseban link na kojemu im je obećana uplata jednokratne pomoći u iznosu od 1000 dolara.
No u prva 24 sata bilo je toliko podnositelja zahtjeva da se postupak privremeno morao obustaviti. Naime, prijave je na link zaklade u vrlo kratkom vremenu poslalo više od 130.000 ljudi, rekao je Beyoncein publicist za ABC13 Eyewitness News.
U međuvremenu su diljem Sjedinjenih Država pokrenute brojne humanitarne akcije i dosad su prikupljene stotine tisuća dolara za pomoć ugroženima.
Ovo nije prvi put da Beyonce pomaže Amerikancima preko svoje zaklade. Tijekom 2020. više je puta svojim sugrađanima donirala sredstva za nabavu hrane, zaštitnih maski, dezinfekcijskih sredstava i lijekova. Usto je njezina zaklada dosad podijelila 2,5 milijuna dolara vlasnicima manjih tvrtki čije je poslovanje ugrozila pandemija. Donirala je i 500.000 američkih dolara obiteljima kojima je prijetila deložacija.
Svestrana Beyonce svoju liniju odjeće pokrenula je 2016. godine, a njome upravlja preko svoje tvrtke Parkwood Entertainment. Izravna je vlasnica brenda i to je čini jedinom ženom tamne puti koja u potpunom vlasništvu ima neki sportski brend.
"Majka mi je usadila ideju da kreiranje počinje s vjerom u u sebe, govoreći mi da se ne smijem bojati ničega" izjavila je u jednom od intervjua 2019. godine za magazin Elle.
Uz to je istaknula kako zapošljava žene koje vode posao, i to kako bi im dala glas i priliku za pravi rad u tvrtki, a ne tek toliko da ih zaposli.