Štivo za obitelj

Knjiga s kojom ćete vi i vaša djeca imati priliku upoznati još jedan čaroban svijet

Nikadgrad Nikadgrad

Ako ste dugo bili u potrazi za knjigom koju možete čitati s članovima obitelji, onda je ''Nikadgrad: kušnje Morrigan Crow“ pravi izbor. Djelo je puno iznenađenja, zabave i veselja te je savršeno štivo za cijelu obitelj.

Imamo dobre vijesti za generaciju koja je odrasla na prekrasnim pričama o Harryju Potteru.

Naime, i vi i vaša (potencijalna) djeca imate priliku upoznati još jedan čarobni svijet koji će vam u trbuhu probuditi one leptiriće koje ste osjetili nekad davno, čitajući Potterove avanture.

U ovom slučaju čitatelji se kunu da nećete pogriješiti uzmete li ovu knjigu u ruke. Najprodavaniji je prvijenac dječje književnosti svih vremena.

Godine 2018. osvojio je nagradu za knjigu godine Australske književne industrije (ABIA), nagradu Knjiga godine za mlađe čitatelje i nagradu Matta Richella za novog pisca godine te nagradu nezavisnih izdavača (Indie Book Awards) za knjigu godine i najbolju dječju knjigu. Tu su još i nagrada Aurealis 2017. za najbolju dječju fikciju i nagrada Waterstonesova dječja knjiga (Waterstones Children`s Book) u kategoriji književnosti za mlađe, a Australsko vijeće za dječju književnost proglasilo ga je značajnim djelom. Ako ste dugo bili u potrazi za knjigom koju možete čitati s članovima obitelji, onda je ''Nikadgrad: kušnje Morrigan Crow“ pravi izbor. Djelo je puno iznenađenja, zabave i veselja te je savršeno štivo za cijelu obitelj.

Morrigan Crow rođena je na najgoru moguću večer – Staru večer. Zbog toga je stanovnici sela u kojem živi proglašavaju ukletom. Ona im je kriva za sve male i velike nevolje koje im se dogode. Kao i svima koji su ukleti, predodređeno joj je da umre kada napuni jedanaest godina. Svoj sudnji dan Morrigan iščekuje hrabro, no iza te hrabrosti ipak se krije strah. Iznenada se dogodi čudo.

U njezin život dolazi čudnovati čovjek Jupiter Sjever i vodi je sa sobom u mjesto za koje nikad ranije nije čula – Nikadgrad. Odjednom se nalazi na mjestu gdje joj nitko ne govori da je ukleta, nego ju svi vole takvu kakva jest. No kako bi mogla ostati na tom mjestu, gdje se osjeća tako sigurno, mora proći četiri različite i nevjerojatne kušnje i postati dio Čudesnog društva.