Na 'U po' ure' Gibonni predstavlja pet novih pjesama, pet priča kojima ćemo iznova tumačiti i uvijek iznova pronalaziti svoje živote, pet singlova različite atmosfere i zvuka.
Nakon što je prvim singlom 'Kiša (Z'Naab)' munjevito poharao regionalni eter, potvrdivši, kao i svaki put do sada, da je autor i izvođač čije nove pjesme vrijedi čekati, od danas je Gibonnijev mini album ili EP 'U po' ure' dostupan na svim svjetskim streaming servisima.
Pogledaj i ovo sjećanje ne blijedi Rozga o Oliveru: ''Na bini je imao najbolji glas na svijetu, a kad bi sišao s bine, bio je čovjek iz naroda''Na 'U po' ure' Gibonni predstavlja pet novih pjesama, pet priča kojima ćemo iznova tumačiti i uvijek iznova pronalaziti svoje živote, pet singlova različite atmosfere i zvuka, a opet pet pjesama prepoznatljivog rukopisa autora koji je već davno izgradio i potvrdio svoj glazbeni kod koji je već desetljećima opće mjesto glazbene scene.
Kao majstor od versa Gibonni je već zaslužio svoje mjesto u obaveznoj školskoj literaturi uz bok jednom Hanibalu Luciću, a sada je pred nama kolekcija kojom ponovo visoko diže ljestvicu, ne konkurenciji, nego kao i do sada, samome sebi.
'U po'ure' otvara 'Kiša', stadionska rock himna, koja je sad već pridodana popisu njegove bogate kolekcije hitova, u kojoj svojim prepoznatljivim rukopisom Gibonni spaja Dalmaciju i Afriku, čemu je pridonio gostujući glazbenik Haddis Alemayehu Haddinqo, svirač tradicijskog etiopskog gudačkog glazbala ‘masinqo', te back vokali zbora Etiopian Moseb iz Adis Abebe, uz dodatnu podršku zbora župe Sv. Petra iz Nkeyeme u Zambiji.
'Pijesak nošen vjetrom' otvara moćna gitara Vlatka Stefanovskog, stalnog suradnika na Gibonnijevim albumima od kraja devedesetih. U kombinaciji sa svjetski glasovitom ritam sekcijom koju smo upoznali još na 'Mirakulu', a koju čine basist Pino Paladino i bubnjar Manu Katche, 'Pijesak nošen vjetrom' je prava tour de force / demonstracija moći vrhunske ekipa glazbenika, rasna rock pjesma i jedan od budućih koncertnih favorita. Uz violinu sjajnog Marka Ramljaka i dojmljivi zvuk masinqua, iza kojeg ponovo stoji Haddis Alemayehu Haddinqo, opet smo u čas na terenu world music-a koji se opet pretapa u dinamičnu 'pjesmu divlju' , pravu rock himnu, za koju nema sumnje da će vam se na prvu uvući pod kožu.
Nesumnjivo je da su balade teren kojim Gibonni uvjerljivo dominira još od 'Cesarice', koja je upravo ono (prvo u nizu) majstorsko djelo koje mu je donijelo zasluženo mjesto u društvu velikana hrvatske lirike. 'Lažu fotografije' jedna je od onih pjesama koju ćete vraćati na početak nakon svakog preslušavanja i koja će bar na tren zaustaviti svijet oko vas.
Uz istaknute instrumentaliste, jazz pijanistu Matiju Dedića i gitaristu Yogia Lonicha, koje ovaj put prate članovi Gibonnijevog benda, gitarista i producent Nikša Bratoš, basist Marko Reljanović i bubnjar Branimir Gazdik, te Simfonijski orkestar HRT-a, pred nama je pjesma koja je vjerodostojni nasljednik velikih balada poput 'Nisi više moja bol', 'Tajna vještina' ili 'Divji cvit'.
'Mlijeko proliveno' još je jedna od pjesama koja nas trenutno teleportira na neki od Gibonnijevih koncerata, koje s nestrpljenjem iščekujemo baš poput ovog mini albuma.
Ovaj siguran budući hit singl odsvirao je opet Gibonnijev bend, uključujući i klavijaturistu Masseya Kovačevića i ponovo na gitari Yogija Lonicha, uz kojeg isti instrument sviraju sam Gibonni i Nikša Bratoš. 'Mlijeko proliveno' pjesma koja će imati najkraći put do srca Gibonnijeve publike, prepoznat će oni tu emociju već uz prve taktove i stihove.
'U po' ure' zaključuje hipnotička, bluesom i gospelom protkana 'Ko si da si', oda ženskoj ljepoti i snazi, snažna balada tamnog sjaja, na kojoj su glavne sviračke dužnosti odradili sam Gibonni i Nikša Bratoš, producent i ko-aranžer svih pjesama. I ova, kao i svih pet pjesama nova su potvrda Gibonnija kao autora i izvođača koji će i ovim izdanjem izazvati kod publike samo jednu reakciju. Onu istu kojom završavaju svi njegovi koncerti – 'Hoćemo još!'