Za svaku donaciju veću od 10 dolara za uzvrat donatori dobivaju novi album Kriesa „Selo na okuke“.
Dobri domaćini: Podržimo mlade kreativce bez doma! kampanja je kojom se prikupljaju sredstva za mlade kreativce koji se žele baviti umjetnošću, ali zbog životne situacije u kojoj se nalaze nisu u mogućnosti pribaviti si potrebnu opremu i obuku. Kampanju su na inicijativu grupe Kries zajedno pokrenuli Are You Syrious?, Inicijativa za podršku izbjeglicama Dobrodošli! , SOLIDARNA – Zaklada za ljudska prava i solidarnost te Koalicija Solidarnosti Split.
Kako bi podržali najmanje 12 mladih bez primjerene roditeljske skrbi, djece iz SOS Dječjeg sela Hrvatska te izbjeglica koje žive u Zagrebu prikupljaju osam tisuća dolara putem platforme INDIEGOGO , čime će se osigurati potrebna slikarska, fotografska i glazbena oprema te prostor za rad i učenje, kako bi mladi kreativci imali podršku pravog doma. Za svaku donaciju veću od 10 dolara za uzvrat donatori dobivaju novi album Kriesa „Selo na okuke“.
Ovom kampanjom ne prikupljaju se samo novčane donacije, već je moguće i donirati i potrebnu opremu, kao i svoje znanje i vrijeme za podučavanje mladih kreativaca. Upravo zato biti će otvoreni i kreativni punktovi gdje će građani i građanke moći izravno donirati instrumente, kistove, plesne cipele, prostor za pjevanje, fotografsku opremu, a o svemu će se moći informirati putem Facebook eventa Dobri domaćini: crowdfunding za mlade kreativce bez doma.
Grupa Kries je čak i svoj najnoviji spot za pjesmu "Ivo se šeće" posvetila izbjeglicama, poručujući da im je kada su snimali album bilo jasno da album, a pogotovo ovu pjesmu trebaju posvetiti hrabrosti i ustrajnosti ljudi iz izbjegličkih kolona, kako bi pomogli njima, ali i svim ljudima koji u bilo kojem trenutku posumnjaju u sebe.
Kampanja se provodi i u Zagrebu i Splitu, a na Badnjak od 10 do 12 sati u Vinylu, na kreativnom punktu će se, uz radionicu izrade grafita, koja će se održati uz podršku kolektiva Graffiti na gradele, moći nabaviti i blagdanske čestitke te na taj način podržati kampanju Dobri domaćini: podržimo mlade kreativce bez doma.