Obilježen je prvi rođendan kampanje za poticanje ranog glasnog čitanja djeci 'Čitaj mi'.
Prvi rođendan nacionalne kampanje za poticanje čitanja naglas djeci od najranije dobi, 'Čitaj mi!', obilježen je danas u Dječjem vrtiću 'Cvrčak' igrokazom kojim su organizatori kampanje, glumci i djeca na zabavan način predstavili sjajne rezultate kampanje koja je ujedinila cijelu zemlju u cilju da čitanje postane svakodnevna navika svih roditelja i djece.
Pogledaj i ovo Kako vam se čini? Milanka Opačić s minivalom na glavi? O da! Pogledajte kako je izgledala prije deset godinaDomaće ljepotice u 'dark varijanti' uživale u druženju
Gotovo 4000 slikovnica prikupljeno je za obitelji slabijeg imovinskog stanja, dječje odjele bolnica, vrtiće i domove za djecu. Također je zabilježen porast upisa djece u knjižnice.
Sve su to u stihovima ispričali glumci Mirna Medaković i Silvio Vovk, UNICEF-ova ambasadorica dobre volje Maja Vučić, vrtićka djeca, predstojnica Ureda UNICEF-a Valentina Otmačić, koordinatorica kampanje Kristina Čunović i autorica igrokaza o kampanji i dječja spisateljica Josipa Franjić Radulović.
Pridružila im se i potpredsjednica Vlade i ministrica socijalne politike i mladih i pokroviteljica Kampanje Milanka Opačić koja je djeci pročitala slikovnicu 'Zlatokosa' Helen Cooper.
'U današnje vrijeme, kad su djeca više nego ikada izložena suvremenoj tehnologiji, knjiga često ostaje po strani, a važnost čitanja djeci se zanemaruje. Ova kampanja šalje poruku da slikovnica treba biti na prvom mjestu u izboru igračaka od najranije dobi i da roditelji svojim primjerom mogu promijeniti život svoje djece, stvarajući kod njih naviku čitanja koje utječe na njihov cjelokupni razvoj. Stoga te dragocjene trenutke bliskosti s djetetom kroz zajedničko čitanje priča treba njegovati od prvih dana, jer svako dijete čitanje jako veseli, a ostaje ljubav što traje život cijeli', poručila je Milanka Opačić, potpredsjednica Vlade i ministrica socijalne politike i mladih.
Kreativni knjižničari širom zemlje spremaju brojna nova iznenađenja za svoje članove. Kampanji se ove godine pridružilo i Hrvatsko logopedsko društvo koje će organizirati radionice za roditelje i odgajatelje, ali i širu javnost o ranoj pismenosti, jeziku, čitanju i pisanju.
DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook