Splitska modna dizajnerica, Anamarija Asanović i hokejaš KHL Medveščaka, Saša Martinović podržali su kampanju 'Oživi me'.
U tu svrhu snimljena je kampanja sa službenim majicama 'Oživi me' koju je za tu priliku dizajnirala dizajnerica Matija Vuica koja je i ambasadorica kampanje. Ovim putem Anamarija Asanović i Saša Martinović pozivaju sve Riječane da se ove subote pridruže ovoj akciji i nauče jednostavne postupke oživljavanja.
IN magazin donosi!
Pogledajte ekskluzivne snimke s vjenčanja Anamarije Asanović: ''Puno sriće i dice!''
U Zračnoj luci Zagreb održan je Cro A Porter - Priredili spektakl za pamćenje!
Riječki događaj 'Oživi me' održat će se u Zapadnom trgovačkom centru (ZTC) u 12 sati .
Majice se po cijeni od 50 kn mogu naručiti putem e-maila info@ozivi.me, a kupnja je moguća i na prodajnim mjestima prilikom edukacija građana po gradovima u Hrvatskoj tijekom listopada. Kampanjom 'Oživi me' čiji je nositelj Zaklada Hrvatska kuća srca se želi podići razina svijesti građana te educirati javnost o važnosti poznavanja jednostavnih postupaka oživljavanja osobe koja doživi srčani zastoj. Kada je riječ̌ o preživljavanju osoba koje su doživjele srčani zastoj izvan zdravstvene ustanove za uspjeh je neophodna pravovremena i pravilna reakcija osobe koja je svjedočila tom događaju, pozvala hitnu medicinsku pomoć i bez odgađanja započela oživljavanje.
Kampanja se odvija putem televizija, dnevnih novina, internetskih portala, socijalnih medija, web stranice kampanje www.ozivi.me, posebno osmišljene mobilne aplikacije, te putem “live event-ova”. Tijekom listopada u gradovima diljem Hrvatske će se građanima omogućiti praktično vježbanje postupaka oživljavanja na lutkama uz stručni nadzor. Nakon Splita i Zadra, te Rijeke ovog vikenda, edukacija će se održati u Zagrebu 18.10.2014. te u Osijeku 25.10.2014.
DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook