Priznata dubrovačka fotografkinja sa zagrebačkom adresom, Mara Bratoš podržala je kampanju 'Oživi me'.
U tu svrhu snimljena je kampanja sa službenim majicama 'Oživi me' koju je za tu priliku dizajnirala dizajnerica Matija Vuica koja je i ambasadorica kampanje. Ovim putem Mara Bratoš poziva sve Osječane da se ove subote pridruže ovoj akciji i nauče jednostavne postupke oživljavanja.
Igrači GNK Dinama uoči prvenstvene utakmice u zadru podržali kampanju 'Oživi me'
Osječki događaj u sklopu 'Oživi me' održat će se na Trgu slobode s početkom u 12 sati i organiziran je uz potporu gradske Uprave.
Majice se po cijeni od 50 kn mogu naručiti putem e-maila info@ozivi.me, a kupnja je moguća i na prodajnim mjestima prilikom edukacije u Osijeku. Kampanjom 'Oživi me' čiji je nositelj Zaklada Hrvatska kuća srca se želi podići razina svijesti građana te educirati javnost o važnosti poznavanja jednostavnih postupaka oživljavanja osobe koja doživi srčani zastoj. Kada je riječ̌ o preživljavanju osoba koje su doživjele srčani zastoj izvan zdravstvene ustanove za uspjeh je neophodna pravovremena i pravilna reakcija osobe koja je svjedočila tom događaju, pozvala hitnu medicinsku pomoć i bez odgađanja započela oživljavanje.
Nakon Splita, Zadra, Rijeke i Zagreba, sa Osijekom se završava prva faza kampanje,a daljne aktivnosti i najave događanja možete pratiti putem internetske stranice www.ozivi.me i Facebook stranice.
DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook