Lady Gaga prošle je godine bila najpopularnije lice s naslovnice u Americi.
Istraživanje koje je proveo Women’s Wear Daily otkriva da je spektakularna pop zvijezda formula za naj tiražu.
Srpanjski broj Rolling Stona na čijoj se naslovnici Lady Gaga pojavila u bikiniju opasana strojnicama postao je najprodavaniji, te je tog mjeseca prodano 250,000 primjeraka, čak tri puta više od prosjeka, prenosi Mail Online. Naslovnica Cosmopolitana iz travnja, na kojoj pop zvijezda ima malo više odjeće postao je najprodavaniji broj u 2010. godini.
U listopadu prošle godine fotografija Lady Gage na prednjici Vanity Faira učinila je da magazin postane drugi po redu najprodavaniji broj godine (potukla ju je Angelina Jolie), a njena pojava u siječanjskom broju Elle-a rangiran je u top tri najprodavanijih brojeva.
Popularnost Lady Gage neće iznenaditi nikog. Međutim, imena onih koji prodaju najmanje bi mogao. Ljepotica iz 'Gossip Girl’ Blake Lively pojavila se na drugom po redu najgore prodavanom broju američkog Voguea u lipnju. Njena pojava na naslovnici Esquirea rezultirala je najlošije prodavanim brojem u godini.
Druge zvijezde s lošom prođom uključuju Anne Hathaway, čija je pojava u studenom na naslovnici Voguea rezultirala najlošije prodavanim brojem, dok je na naslovnici In Stylea u ožujku za rezultat imalo drugu najnepopularniju poziciju.
Naravno da na prodaju časopisa utječu i drugi faktori, kao što su popularnost zvijezde među publikom pojedinog časopisa, ili primjerice koliko zvijezda čuva privatnost, je li imala kakav skandal, kao i o drugim pričama koje broj donosi, i slično. No, mega popularnost ključ je za dobru tiražu, pa je tako već poznato da će se ekscentrična pjevačica Lady Gaga pojaviti i na naslovnici američkog Voguea u ožujku ove godine.
>> Golom stražnjicom Lady Gaga najavila točan datum izlaska novog albuma
>> VIDEO: Lady Gaga zubima i ubojitom potpeticom dekapitirala igračku Djeda Mraza