Jedan od najisčekivanijih filmova prošle godine je zasigurno bio Elvis, što zbog glavne teme, što zbog redatelja koji je sve samo ne običan. Ako ste se ikada susreli sa filmovima Baz Luhrmana (The Great Gatsby, Moulin Rouge), znate da je jedan od rijetkih redatelja koji ne voli minimalizam. Luhrman je redatelj koji nas od prve sekunde filma udari po sred čela sa svim čulima filmskog jezika.
Njegova prepoznatljiva filmska estetika kreće tako što se influzija Colonela Tom Parkera (Tom Hanks) pretvara u panoramu Las Vegasa, te se prvi dio filma čini kao san koji se polako pretvara u noćnu moru.
Svaki put kada u kutu kadra vidimo lik Elvisa s leđa pomislimo, to je to, sad ćemo prvi put vidjeti Elvisa (Austin Butler), ali s vještim redateljsko narativnim odlukama, gotovo i da se svaki put sve više odmičemo.
Ubrzo shvatimo da gledamo priču iz vizure njegovog zloglasnog menadžera Colonel Parkera (Tom Hanks), što sigurno nitko nije mogao pretpostaviti. Potpuno neočekivano je da priču o kralju rock’n'rolla priča netko za koga mnogi misle da je bio Elvisova propast, ali je to upravo ono što je Luhrman htio postići – neizvjesnost, šok, i uzbuđenje.
Austin Butler, potpuno glumačko otkriće. Vjerojatno ga niste gledali niti u jednom drugom filmu ili seriji, ali kao Elvis je briljirao. Mladi glumac koji od svog prvog krupnog kadra kao legendarni Elvis Presley nas ostavlja bez daha. Niti u jednom trenutku nije iskarikirao Presleya, i niti u jednom trenutku ga nije učinio mlakim. Butler nam je prikazao Elvisa kao nesigurnog tinejdžera koji u gospelu pronalazi svoj glas. Mladića koji je iznimno vezan sa svoju majku, te nam prikazuje stranu Elvisa koja je nježna i o kojoj se malo pričalo svih ovih godina. Sa željom da svojoj majci kupi rozi Cadillac i da pokaže svijetu svoj glas, sve dublje i dublje tone u nemilosrdni svijet glazbe i svog menadžera. Butlerova mimika, pokreti tijela, glumačka igra i tri različita glasa koje je promijenio igrajući Elvisa kroz godine, su masterclass za glumce, koreografe, i sve one koji vole i koji se bave sedmom umjetnošću.
Narator, zlikovac, i generalno vrlo misteriozan lik od početka do kraja, Colonel Tom Parker kojeg je utjelovio Tom Hanks, očara svojim cirkusantskim sposobnostima mladog Presleya i obeća da će ga pretvoriti u najveću zvijezdu u Hollywoodu.
Od Hanksa ne možemo očekivati ništa drugo nego genijalnu glumu, pa tako je i lik Colonela odigrao na vrlo zanimljiv način. Odigrao ga je kao ljigavog parazita. Iako se u većini trenutaka čini kao da ga Hanks karikira, taj lik je zapravo tako i napisan. Dosljedno ga igra od početka do kraja, i iako nije realističan apsolutno je zabavan i potreban kao kontrast Elvisu i drugim sporednim ulogama.
U današnjem dobu, ovo je jedan od rijetkih filmova koje ćete pogledati koji će vas doista inspirirati. Ako uđete u kino kao netko tko nije fan Elvisa, jednako ćete biti ganuti, uzbuđeni, sretni, tužni, i osjećat ćete sve emocije u ta 2 sata i 39 minute. Jedan je od rijetkih filmova u kojem svaki aspekt funkcionira i nadopunjuje se. Elvis je definicija kreativnosti, glasnog i jakog narativa, perfekcionizma, i opipljive ljudskosti. Ovo je film koji je više i od samog Elvisa, ovaj film priča veoma važnu priču potaknutu raljama kapitalizma i rasizma u Americi, te propasti koju donose.
Iako malo ljudi to zna, ovaj film ne bi bio film o pravom Elvisu da tako detaljno nije prikazano kako je skoro pa sve svoje ideje i najveće inspiracije crpio iz afro-američke muzike, bluesa i gospela. Elvis je film koji će podijeliti publiku jer svojom estetikom i brzim tempom ne nalikuje na većinu filmova o mega zvijezdama. Baz Luhrman svojim redateljskim iskustvom i genijalnošću nas od starta stavi u rollercoaster Presleyevog života, i vožnja je jedinstvena, brza, pomalo luda, i sve je ono što Elvisov život i jeste. Ovaj film vam od srca preporučujemo čak i ako niste fan, jer ćete na kraju ostati zakucani za ekran i tražit ćete još.