Svim kupcima novog albuma, 2CELLOS će sa zadovoljstvom potpisivati njihove primjerke sljedeće subote, 7. veljače, u Aquarius Music Shopu, Varšavska 13, Zagreb, od 12:00 do 13:00 sati!
Slavni virtuozi na violončelima, Luka Šulić & Stjepan Hauser bit će 7. veljače u Zagrebu kako bi izlazak novog, trećeg studijskog albuma “Celloverse” proslavili i s hrvatskim obožavateljima!
Pogledaj i ovo sve su zabilježili fotkom! Novopečena supruga Janka Popovića Volarića ima velikih razloga za slavlje: ''Morali smo...''U prodaji je Celloverse (Portrait/Sony Music Masterworks/Menart) treći, dugoočekivani album popularnog dvojca 2CELLOS. Objavljen je i najnoviji spot za pjesmu “Live and Let Die” Paula McCartneya na kojoj im se pridružio poseban gost, slavni pijanist Lang Lang.
'Wake Me Up' u novoj verziji: Pogledajte kako će Luka i Stjepan izgledati 2069. godine
U siječnju ove godine, prošle su točno četiri godine od objavljivanja spota “Smooth Criminal” na YouTubeu koji ih je lansirao u zvijezde. Ukupna brojka njihovih službenih video uradaka na YouTubeu popela se do sada na čak vise od 100 milijuna pogleda! Pred Lukom i Stjepanom je bogata koncertna godina, ove su godine već odradili nekoliko koncerata u Australiji, u Japanu su proslavili proglašenje njihovog dana – naime 20.1. je ondje proglašen 2CELLOS Danom, a to je bila i sjajna prilika za proslavu njihovog rođendana.
Novi album uključuje 13 pjesama. Album su producirali Luka Šulić i Stjepan Hauser te koproducent Filip Vidović. Odabrali su nove pop rock hitove kojima su podarili novo ruho na svojim violončelima. Do sada smo s novog albuma imali prilike čuti: “The Trooper Overture,” (Iron Maiden/Rossini “William Tell Overture”), AC/DC “Thunderstruck” (video ima više od 32 milijuna pogleda) te “I Will Wait” (Mumford & Sons). Svoj prepoznatljiv pečat i energičnu izvedbu podarili su i jednom plesnom hitu - za posljednji spot i singl odabrali su Aviciijev hit „Wake Me Up“ . U spotu nas naši slavni virtuozi vode kroz tri etape svojega života, odnosno od prvih satova violončela do staračkog doma. Uz sjajnu izvedbu i dozu humora, prikazani su momenti iz djetinjstva, sadašnjosti, ali i budućnosti, odnosno kako zamišljaju sebe u 2069. godini. Spot je snimljen u Puli pod redateljskom palicom Kristijana Burlovića i MedVid produkcije iz Pule.
Od pjesama koje će tkođer obilježiti album izdvajamo i “They Don’t Care About Us” (Michael Jackson) i jednu autorsku „Celloverse“.
DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook