Modno događanje humanitarnog je karaktera i bit će emitirano preko online aplikacije, a neke od modela iz najnovije kolekcije za proljeće i ljeto poznatih hrvatskih modnih majstora, nosit će brojna poznata lica.
Globalna pandemija, koja nam je preko noći promijenila živote, pogodila je sve industrije pa tako i modnu. Najveći svjetski modni divovi uključili su se u borbu pa je tako Burberry financirao istraživanje cjepiva na Oxfordu, Chanel, Hermès, Versace i brojni drugi donirali su milijune eura za borbu protiv koronavirusa širom svijeta.
okupio ih modni dvojac
Poznate Hrvatice poslije puno godina opet su prošetale pistom iz posebnog razloga, a u Hrvatsku je stigla i naša manekenka s uspješnom inozemnom karijerom!
Bottega Veneta pokrenula je virtualnu manifestaciju Residencia Bottega, dok je modna kuća Alexander McQueen predstavila izazov McQueen Creators. Svjetskim se trendovima pridružio i modni dvojac ELFS koji zajedno s tvrtkom Black Carpet Consulting organizira jedinstveni Online Fashion Show, prvi takav događaj u Hrvatskoj. Ova neobična modna priča humanitarnog je karaktera i bit će emitirana preko online aplikacije, a neke od modela iz najnovije kolekcije za proljeće i ljeto, poznatih hrvatskih modnih majstora, nosit će brojna poznata lica.
“Modna se industrija, kao i brojne druge, našla u vrlo specifičnoj situaciji i koliko god se trudili i željeli da nam se život vrati tamo gdje je stao, svjesni smo da to neće biti tako lako i da ćemo još određeno vrijeme živjeti po nekim novim pravilima. Naravno da bi bili najsretniji kada bismo mogli organizirati klasičnu reviju, ali kako to nije moguće, osmislili smo novi način druženja s našim dragim prijateljima koji nas oduvijek podržavaju. Sretni smo što ćemo im, barem na ovaj način, vratiti tračak glamura i mode u njihove domove“, ističe Aleksandar Šekuljica, dodajući da je svaka kriza ujedno i prilika te da će modni dvojac ELFS i dalje nastojati biti predvodnik dobre prakse u ovim izazovnim vremenima.
Kolekcija koju će ELFSI ovom prilikom predstaviti u dnevnim boravcima namijenjena je druženjima nakon popuštanja mjera, a dizajneri ističu da svi i dalje moramo biti svjesni situacije u kojoj se nalazimo te se držati propisanih mjera kako bismo zaštitili svoje i tuđe zdravlje. Osim revije, sve posjetitelje Online Fashion Showa očekuju i brojna druga iznenađenja. A o čemu je točno riječ i koji je datum ovog jedinstvenog modnog događanja dizajneri za sad još ne žele otkriti.
ELFSI i njihovi vjerni partneri pobrinut će se da prvo modno događanje u dnevnim boravcima posjetiteljima bude pravi užitak. Kako kod kuće pripremiti brze i ukusne zalogaje poput pravih chefova otkrit će Podravka dok će nas vrhunski koktel majstori naučiti kako se osvježiti uz talijanski prosecco Bottega te popularne koktele s tonikom Thomas Henry.
Tajne kućne njege lica i make upa otkrit će Kiehl's i Urban Decay, a priča o hidratizaciji i zdravom načinu života stiže iz Vitamin Wella. Za pripremu idealne modne kombinacije za ovo nesvakidašnje događanje tu su Wesh i Violeta, a kako savršeno glačati bez puno muke pokazat će Philips. Sve će zajedno upakirati Akta.