Videokampanja bosanskohercegovačkog magazina Buka "Hejt, SLOVEni, još ste živi?" čiji je redatelj Predrag Ličina, a glavne zvijezde Severina, Goran Bogdan i Hristina Popović, u kratkom je roku postala top tema u regiji.
Bosanskohercegovački magazin Buka na svom YouTube kanalu objavio je video "Hejt, SLOVEni, još ste živi?" kao dio njihove kampanje protiv govora mržnje koju realiziraju već mjesecima.
Pogledaj i ovo Koliko točnih imate? Kviz: Koliko dobro poznajete Severinine stare hitove?Napisao ga je i režirao zagrebački redatelj Predrag Ličina, koji stoji i iza zombi komedije "Posljednji Srbin u Hrvatskoj", a njegove glavne zvijezde su pjevačica Severina te glumci Goran Bogdan i Hristina Popović.
Spot kojemu je cilj bio ukazati na ružne komentare na nacionalnoj i vjerskoj osnovi kojima se svakodnevno međusobno vrijeđaju predstavnici naroda bivše Jugoslavije, u kratkom je roku preplavio medije u regiji i izazvao lavinu reakcija, a na njega se na svojem Instagramu nadovezao i Marko Grubnić.
Od subote, kada je objavljen, do ponedjeljka 12. travnja na različitim medijskim platformama spot je skupio i gotovo 5 milijuna pregleda, prenio je magazin Buka.
Pogrdne nazive s kojima se svi redovito susrećemo na društvenim mrežama i u komentarima na portalima je u najavi spota nabrojao i bosanskohercegovački voditelj Senad Hadžifejzović čiji je video Severina objavila na svojem Instagramu.
"Da vam kaže nešto dečko koji je prošao rat, koji je u sebi čak i provocirao, tražio mržnju, testirao se na nju... Mržnja ubija one koji mrze.' Hvala mom prijatelju Senadu Hadžifejzoviću", napisala je pjevačica uz snimku koja je također brzo postala hit.
Seve je na svojem Instagramu nahvalila i redatelja Ličinu kojega je opisala kao strastvenog navijača Liverpoola i sakupljača ploča, lutkica i heklanih miljea, a u objavi je svoje pratitelje pozvala i da mu pomognu sakupiti još hejterskih komentara.
"Jedino na ovakav način možeš privući pažnju jer progovaraš istinu, ali na drugačiji način", komentirao je za Jutarnji List uspjeh svojeg uratka Predrag Ličina koji kaže i da nije se nije nadao ovakvom odjeku. On smatra i kako spot nije previše provokativan, no priznaje i kako je očekivao da će nekima biti, ali i da je znao kako će tako privući veću pažnju.
Otkrio je i da je zvijezde za spot odabrao zbog njihove popularnosti u regiji, a njihovu izvedbu je pohvalio.
"Odigrali su to maestralno. Bili su jako motivirani i stalno su ispitivali kad ćemo snimati, užasno im se dopalo", kazao je Ličina za Jutarnji.
U ranijem intervjuu za emisiju "Pobudi se" na srpskoj televiziji Nova S kazao je i kako ga posebno zabavljaju hejterski komentari koje je pročitao ispod spota protiv širenja mržnje te je istaknuo i najzanimljivije.
"Tri sam za sada izdvojio; jedan je hrvatski, jedan je srpski i jedan je bošnjački. Hrvatski kaže da je ova cijela kampanja zapravo prikrivena... Kao, jugokomunistički lobij ju je lansirao da ponovo udruži tri naroda... Onda ima jedan genijalan sa srpske strane, koji kaže – vidite vi kako Hrvaticu i Muslimanku glume dvije lijepe žene, a Srbina glumi mesar s bradom i sa satarom... I jedan s bošnjačke strane je genijalan, taj već ide stvarno u teoriju zavjere, a kaže - vidite o čemu se zapravo radi u ovom spotu – znači, Muslimanka i Srbin se međusobno izvrijeđaju, Muslimanka i Hrvatica se međusobno izvrijeđaju, a nikada se ne izvrijeđaju međusobno Srbin i Hrvatica, baš zato što su zapravo Srbi i Hrvati htjeli uništiti muslimanski narod u Bosni", kazao je Ličina, a njegovu izjavu je također na svojem Instagramu prenijela Severina.
1/4 >> Pogledaji ovu galeriju +0 Zanimljivosti Zaljubio se u nju kada je ona imala 18, a on 44 godine: Osvojio ju je u samo jednoj večeri, a zbog nje se i rastao