Izvršna producentica HBO-ova globalnoga hita Bernie Caulfield ispričala se obožavateljima zbog Starbucksove papirnate šalice koja je završila u kadru serije ''Igra prijestolja''.
Popularna serija "Igra prijestolja" smještena je u izmišljen svijet, ali u najnovijoj epizodi na stolu se, uz uobičajene rekvizite, na dohvat Jona Snowa i Daenerys Targaryen, našla i prepoznatljiva Starbucksova papirnata šalica s plastičnim poklopcem, što je izazvalo pravu buru među obožavateljima.
Izvršna producentica HBO-ova globalnoga hita Bernie Caulfield ispričala se obožavateljima. "Ne mogu vjerovati", rekla je u intervjuu za VNCY radio iz New Yorka, "naši rekviziteri i scenografi koncentrirani su tisuću posto".
News from Winterfell.
— Game of Thrones (@GameOfThrones) May 6, 2019
The latte that appeared in the episode was a mistake. #Daenerys had ordered an herbal tea. pic.twitter.com/ypowxGgQRl
"Ispričavamo se! Westeros je prvo mjesto koje je imalo Starbucks", dodala je.
Komentirajući nezgodu, HBO je priopćio: "Latte se u epizodi našao pogreškom. Daenerys je naručila biljni čaj", a na Twitteru se oglasio i Starbucks. "Iskreno, iznenađeni smo što nije naručila Dragon Drink", napisali su misleći na napitak iz svoje ponude.
+What's your Starbucks name?
— Ulu Firmino (@firminojen) May 6, 2019
-Daenerys Stormborn of House Targaryen, First of Her Name, the Unburnt, Queen of the Andals and the First Men, Khaleesi of the Great Grass Sea, Breaker of Chains, andMother of Dragons#GameOfThrones #GOT #GOTS8E4 pic.twitter.com/47j00qMX8x
Društvene mreže odmah su zasute memovima i šalama o zalutaloj šalici, a na fotografijama dvoraca koji se pojavljuju u seriji našao se i Starbucksov logo.
Neki su gledatelji, međutim, pogrešku doživjeli vrlo ozbiljno. "Trebalo im je dvije godine da snime šest epizoda, a onda im ostane Starbucksova šalica na stolu", ljutito je komentirao jedan gledatelj.
"Igra prijestolja", adaptacija serije romana Georgea R.R. Martina "Pjesme leda i vatre", dijelom je snimana i u Hrvatskoj, a osma i završna sezona serije srušila je sve rekorde HBO-a. U SAD-u je prvu epizodu 14. travnja gledalo 38 milijuna ljudi.
Zadnja epizoda serije na programu je 19. svibnja.
(Hina)