Mladi hrvatski dizajner Aleksandar Žeravac u novoj kampanji predstavlja hrabru ženu koja voli rock chic, te muškarca koji se ne boji eksperimentirati s modom.
26-godišnji dizajner Aleksandar Žarevac pokazao nam se u potpuno novom svijetlu i ovih dana snimio novu kampanju za kolekciju jesen-zima 2013-2014. Izvrsna i provokativna kampanja predstavlja Aleksandrovu kolekciju za aktualnu sezonu koja se upravo nalazi u prodaji.
Stilski potpuno drugačiji Žarevac je za ovu kampanju okupio čitav niz mladih ljudi koji su svojim talentom pomogli u stvaranju ove darkerske modne priče. U duhu profinjenog grunge rock stila ove kampanje krije se inspiracija u bendu Pear Jam za što je zaslužan mladi i kreativni fotograf Jakov Baričić.
>> Donosimo samo najbolje: Tko je briljirao na Fashion.hr-u?
Tri mlada lica izvrsno su utjelovila ovu rokersku kampanju, a to su Ema Kovač iz Talia models, te Stipe Batur i Martino Grgić iz Ak model managmenta. Dok je Ema već neko vrijeme prisutna na modnoj sceni i do sada je već par puta nosila Aleksandrove revije, Stipi i Martinu ovo je prva kampanja koju su snimali.
'Jako sam zadovoljan s kampanjom i sa cijelom ekipom. Radi se o vrlo mladim ljudima koji su, kao i ja, na počecima svojih modnih karijera i puni su kreativnosti', izjavio je Aleksandar Žarevac koji će prvi puta predstaviti i mušku kolekciju.
>> Novi hrvatski dizajn: Dame vole Aleksandra Žarevca!
Mijenjajući vlastiti dizajn, Aleksandar je ostavio damski stil te se odlučio poigrati i predstaviti mračnu i hrabru ženu koja voli rock chic, te muškarca koji se ne boji eksperimentirati s modom. Naglasak je stavljen na kombinaciji ručno pletenih komada s drugim materijalima kao što su koža, baršun i vuna. Njegova vizija pletiva namjenjena je odvažnoj mlađoj generaciji koja se ne boji pokazati stav odjećom na dnevnoj bazi. Riječ o urbano nosivim komadima koji se jako lako daju ukomponirati u svakodnevni način odijevanja.
DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook