Zoran Mrvoš vraća se na modnu scenu. Nakon nekoliko godina kreativne pauze, poznati dizajner priprema novu kolekciju koju će predstaviti ove jeseni. Najavnu kampanju upravo je snimio u predivnoj kuriji u Donjoj Lomnici , straroj preko dva stoljeća . Priča Anje Benete u prilogu IN Magazina.
Zoran Mrvoš odlučio se na velik povratak na modnu scenu. Napustio je metropolu i preselio se na selo. Na samom rubu Turopolja bavi se uzgojem pasa, ali i osmišljava nove odjevne komade koje će oduševiti mnoge pripadnice ljepšeg spola.
"Nakon malo poduže stanke, mislim da je došlo vijeme da se vratim. Odmorio se jesam, inspiraciju neku imam. Meni je moda utkana u DNK , dakle ja sam trebao jednu pauzu u životu, bio sam zasićen, ali jednostavno mislim da nisam u ničemu dovoljno dobar koliko u modi i uzgoju pasa", zaključio je Zoran.
Modnu kampanju snimio je u suradnji sa Zagrebačkom županijom u predivnom drvenom zdanju kurije Modić-Bedeković u Donjoj Lomnici iz pradavne 1806. godine. Ovom kreativnom idejom na čaroban način spojene su dvije priče o održivosti.
"Mislim da moja moda nije trendovska , znači moja moda je samodrživa , moja moda je moderna sada i mislim da će biti moderna još za tri, pet, deset godina . Ne interesira me fast fashion, a ova kurija je jednako lijepa i moderna sada kao što je bila prije sto godina", pojasnio je dizajner.
U središtu Zoranove modne priče našle su se blizanke Vilma i Milka Bedeković, koje su posljednje stanovnice ove bajkovite kurije.
"Kada sam vidio fotografiju sestara Bedeković, od kojih je jedna bila slikarica, a druga je bila glazbenica , došao sam na ideju da jednostavno napravim rekonstrukciju te fotografije, da snimam manekenku u bijelim košuljama u istim pozama, a kasnije da to sve spojim u tu jednu fotografiju da bude moderna. I da pokažemo da je jednako dobro moda s bijelim košuljama funkcionirala tada i sada", otkrioje Zoran.
Novu modnu kolekciju predstavit će na reviji 26. rujna u Zagrebu. Mrvoš je ostao vjeran sebi.
"Nema tu velikih iznenađenja . Nećete sigurno vidjeti crvenu boju i nećete vidjeti šarenilo. Vrlo monokromatski i nekakvi muški elementi kao što su odijela , bijele košulje , crne hlače,ali iapk na jedan ženstveni način. Zamišljam jednostavnu ženu sa stavom. Dakle, moja publika nisu teenagerice, moja publika su ozbiljnije žene koje ipak znaju što hoće od života", najavio je.
Revija će imati i humanitarni karakter. Poznati dizajner ovog puta surađuje s Udrugom žena oboljelih i liječenih od raka Nismo same.
"One su zamolile mene da im dizajniram neki odjevni predmet koji će se poslije prodavati. Sva sredstva idu u taj njihov fond koji koriste njihove korisnice za vožnje na kemoterapije, tako da će taj odjevni predmet biti prikazna i na reviji i na lutki, znači dva u jedan . Nije revija samo radi revije, nego ima nekakvu dublju priču", zaključio je Zoran.