Zrinka Jankov je za DNEVNIK.HR otkrila koliko joj znači biti članicom žirija na polufinalnom ocjenjivanju jedne kategorije prestižne Međunarodne nagrade Emmy, a čitateljima je objasnila i važnu ulogu koju godinama uspješno obavlja na Novoj TV.
Glavna urednica Nove TV i zamjenica direktora programa Zrinka Jankov odabrana je kao članica žirija na polufinalnom ocjenjivanju u kategoriji Telenovele prestižne Međunarodne nagrade Emmy kojeg su u Dubrovniku organizirali United Media i Nova TV.
"Uskoro će biti 21 godina kako radim na Novoj TV i tokom tog vremena imala sam zadovoljstvo raditi s vrhunskim profesionalcima i kreativcima unutar televizijskog svijeta, sudjelovati u procesima kreiranja programskog sadržaja od ideje do finalne realizacije televizijskog sadržaja. Biti član žirija najprestižnije televizijske nagrade, Međunarodne nagrade Emmy, za mene predstavlja veliku odgovornost jer svjesna sam koliko talenta, znanja, truda, radnih sati i neprospavanih noći je uloženo u svaki od televizijskog programa koji će biti prezentiran u kategoriji Međunarodne nagrade Emmy i jednako tako svjesna sam što znači biti nagrađen za svoj rad tako prestižnom nagradom", kazala je Zrinka za DNEVNIK.HR.
Otkrila nam je i kako je reagirala kada je pozvana u žiri.
"Kada ste pozvani biti dio ovako sjajne televizijske priče ne možete ne osjećati se dobro, za mene je to bilo svojevrsno novo profesionalno priznanje unutar televizijske zajednice", ističe.
Zrinka je godinama glavna programska urednica Nove TV, a prije toga je bila glavna urednica Doma TV-a. Evo koliko je njezin posao izazovan i što smatra da je ključno za uživanje na poslu koji radite.
"Smatram kako je svaki posao izazovan i kako moj nije ništa izazovniji od nečijeg drugog. Svi imamo svoje dobre i loše dane unutar profesija koje smo izabrali kao životne pozive", kaže.
"Mislim kako je najbitnije uživati u svom poslu i biti okružen s timom ljudi koji dijele istu viziju, posjeduju strast i pokretačku energiju, talent i znanje, moralne i etičke standarde u koje sami vjerujete i živite ih, a ja sam samo uistinu sretna što na svom poslu sve to imam", dodaje i kao najveće priznanje za svoj rad ističe zadovoljstvo gledatelja i klijenata Nove TV.
Jankov ima sladak, ali svakako izazovan zadatak, a to je da zajedno sa svojim timom izabere televizijski sadržaj koji će se svidjeti publici. Objasnila nam je čime se programski odjel vodi kada je u pitanju taj odabir.
"Naš prioritet je uvijek pronaći nešto novo što će biti zanimljivo našim gledateljima,. Donijeti im priče u kojima će uživati, likove s kojima će se povezati i čije će priče pratiti svakodnevno. Svaka naša serija započinje s inicijalnom idejom koja se razvija u koncept koji prerasta u storyline s karakterizacijom likova te u scenarije u kojima se finalizira priča na papiru, u tom procesu donosimo odluku o daljnjoj realizaciji projekta i donosimo procjenu hoće li i naši gledatelji uživati u njoj i pratiti je svakodnevno ispred malih ekrana. Kada govorimo o zabavnim emisijama, pronaći nešto novo, drugačije, nešto što će pobuditi zanimanje ili unutar novih sezona pronaći nove elemente koji će zadržati pažnju gledatelja isto kreće od samog početka. Svakodnevno gledamo sate programa, idemo na razne svjetske televizijske sajmove, zaprimamo domaće i inozemne projekte, kako one već postojeće na nekom od svjetskih tržišta tako i one koji još nisu realizirani nigdje, razvijamo interne ideje novih projekata i na kraju izabiremo nešto što je blisko našoj publici i što na kraju drži gledatelje pred ekranima i što im u tom periodu emitiranja donosi odmak od nekog stvarnog svijeta i ozbiljnih problema koje svi imamo svakodnevno", ističe.
"Osnovna funkcija televizije se nije promijenila od njezinog osnutka, a to je informirati i zabaviti gledatelje. Unutar tog osnovnog programskog postulata koji zvuči jako jednostavan i uistinu jeste je na nama koji radimo iza ekrana glavni posao odgovoriti na pitanje što je ono što našu publiku zabavlja i na koji način joj isporučiti poruku, što oni smatraju inovativno i originalno i što i kada žele gledati u svoje slobodno vrijeme", kaže i objašnjava:
"Programsko planiranje zasniva se na istraživanju i razumijevanju publike koja se targetira. U slučaju Nove TV koja je komercijalni opći kanal s nacionalnom koncesijom naš cilj je privući i zadržati najveći broj gledatelja koji su u određenom trenutku ispred malih ekrana, zadovoljiti njihovu potrebu za televizijskim sadržajem. Unutar tog procesa u programskom planiranju kombiniramo postojeći library programskog sadržaja s novim akvizicijama. Jedan dio procesa je vezan za poznavanje svoje publike i sadržaja koji naša publika želi dok je drugi dio procesa vezan za financijski aspekt našeg poslovanja i slaganja mozaika koji nas dovodi do ostvarivanja zadanih ciljeva. Biti kreativan i inovativan, stvarati nove trendove i dovoditi na naše tržište najveće svjetske trendove je u samoj osnovi našeg poslovanja."
Otkrila nam je i čime se programski odjel vodi kada je u pitanju kvaliteta sadržaja.
"Kvalitetan sadržaj je višeznačajan pojam, unutar našeg poslovanja to je sadržaj koji će publika prepoznati i nagraditi svojim interesom", priča Zrinka.
Na pitanje na koji je projekt Nove TV najponosnija, ističe:
"Ponosno stojim iza svakog projekta koji smo do sada napravili i emitirali. Smatram kako sam iz nekih od njih naučila jako puno i bili su prekretnica za projekte koji su došli nakon njih. Svake godine trudimo se donijeti nešto novo, inovativno i kreativno na naše tržište i to će biti naš cilj i dalje."
Na kraju nam je otkrila na čemu trenutno radi programski odjel Nove TV.
"Osiguravanju najboljeg domaćeg i stranog televizijskog programa na našem tržištu te pomnim planiranjem istoga unutar našeg programskog rasporeda. Kada govorimo o domaćem programu radimo na novim epizodama jedne od naših domaćih najuspješnijih serija Kumovi, novim epizodama Masterchefa, novim epizodama Supertalenta, pripremamo novu seriju za iduću godinu kao i nove zabavne formate", najavila je te je odala još neke informacije koje će razveseliti gledatelje:
"Upravo smo završili jedan veliki ugovor s najvećim svjetskim distributerom stranog programa Warner Brosom te smo na taj način uz već postojeće ugovore sa Sonyjem, Paramounthom, MGM-om kao i ugovore s najvećim europskim distributerima ZDF i RAI osigurali jako zanimljiv sadržaj za naše gledatelje. Uz licenciran program svjetskih najvećih kompanija kao što su Fremantle, Banijay i BBC naši gledatelji će i dalje moći uživati u novim sezonama najvećih zabavnih show-ova kao i u nekim novim projektima."
"Na jesen pripremamo našim gledateljima još neka nova iznenađenja postojećeg i novog programa o kojima ćemo ih uskoro detaljno obavijestiti", poručila je Zrinka Jankov.