Ukrajinska pošta uskoro planira izdati posebnu poštansku marku kojom će obilježiti uspjeh postignut na natjecanju za pjesmu Eurovizije.
Ukrajinska grupa Kalush Orchestra uvjerljivo je pobijedila u konkurenciji prijavljenih na natjecanju za Eurosong zahvaljujući neviđenom odazivu televizijskih gledatelja iz cijele Europe, koji su glasali za Ukrajinu.
O dizajnu poštanske marke odlučit će umjetnički odbor, napisao je na Facebooku šef Ukrajinske pošte Igor Smeljanski, dodavši kako se nada da će se sve odvijati ubrzanim tempom.
I uspjeh posljednjih dviju ukrajinskih pobjednica Eurosonga, pjevačica Ruslane i Jamale, obilježen je izdavanjem prigodnih poštanskih maraka.
Nedavno je Ukrajinska pošta izdala marku posvećenu ukrajinskim vojnicima na Zmijskome otoku u Crnom moru koji su se odbili predati posadi ruskoga ratnog broda.
Smeljanski je objavio skicu za novu marku na kojoj bi trebalo pisati "Pomozite Mariupolju - Pomozite Azovstalu". Riječi su to što ih je nakon proglašenja pobjednika u subotu navečer na pozornici u Torinu izgovorio fontmen Kalush Orchestra, Olega Psjuk.
Pjevač je kazao i da bend namjerava prodati svoj eurovizijski trofej na dražbi i donirati sav prihod od prodaje Ukrajini i ukrajinskim oružanim snagama.
Ukrajinski su dužnosnici obećali da će zemlja biti domaćin natjecanja sljedeće godine, bez obzira na rat.
Trenutačno Ukrajina takav događaj ne bi mogla realizirati zbog izvanrednog stanja u zemlji. Na snazi je noćni policijski sat, a oružanom sukobu s Rusijom ne nazire se kraj.
(Hina)