Tek su 24 sata na Funderbeamu bilo potrebna da A4 d.o.o., organizator Fresh Island Festivala prikupi minimalno planiranih 500 tisuća eura na ovoj globalnoj platformi za prikupljanje kapitala i trgovinu udjelima startup kompanijama.
Fresh Island prvi je glazbeni festival koji se odlučio na prikupljanje novca za razvoj poslovanja na Funderbeamu, a u pet dana od otvaranja kampanje za javnost u londonskom Home Grown Private Members klubu prikupili su 586 tisuća eura od ulagača.
„Jako smo zadovoljni što smo nakon svega 24 sata od otvaranja kampanje u Londonu došli do minimalno planiranog cilja od četiri milijuna kuna, a krajnji nam je cilj doći do iznosa od 700 tisuća eura“, izjavio je Adnan Mehmedović – Medo, suosnivač, te PR i marketing direktor festivala. Svoj interes za prvom ikad festivalskom Funderbeam kampanjom pokazali su investitori iz čitavog svijeta što je odličan pokazatelj da je Fresh Island na pravom putu da dosegne svoj zacrtani cilj, ističe Mehmedović i dodaje kako vjeruje da će zacrtani konačni cilj kampanje ostvariti i prije krajnjeg roka.
Veliko povjerenje u budućnost Fresh Island Festivala pokazao je i Festicket, najveća europska platforma za festivalska putovanja, koji je organizatoru A4 d.o.o. ponudio ekskluzivni ugovor za sve nove festivalske projekte.
PR
"Ovo je prvi put da smo lansiranje hrvatske kampanje napravili u Londonu koji je i dalje financijski centar Europe, zbog čega nas iznimno veseli i ovako velik odaziv ulagača. Fresh Island i Velika Britanija imaju i dodatnu poveznicu, naime 70 posto dolazaka na Fresh Island festival je iz Velike Britanije”, izjavio je Damir Bićanić, direktor Funderbeama SEE, zajedničke tvrtke Funderbeama i Zagrebačke burze d.d.
Podsjećamo, A4 d.o.o. će prikupljena sredstva iskoristiti za organizaciju Fresh Island Festivala na plaži Zrće, Fresh Mountaina, zimskog festivala u francuskim Alpama, za Isla Loca, reggaeton festival na plaži Zrće i PlayIT Show, gaming i e-sports event u Zagrebu. Zbog globalnog trenda i porasta broja i posjećenosti festivala različitih stilova i sadržaja, prepoznata je potreba da se navedeni organiziraju i time obogate turističku, glazbenu i zabavnu ponudu Hrvatske, za strane i domaće posjetitelje.
Lansiranje kampanje u Londonu svojim su dolaskom podržali lideri britanske glazbene scene, legendarni DJ-i i radijski voditelji, Tim Westwood i DJ Semtex.
Fresh Island Festival u osam godina od prvog izdanja prodao je više od 50.000 ulaznica. Premijerne hrvatske nastupe Snoop Dogga, Chris Browna, Sean Paula, Wiz Khalife, NAS-a i brojnih drugih u sklopu Fresh Island festivala posjetila je publika iz više od 60 različitih zemalja svijeta te tako svrstala Fresh Island u jedan od najuspješnijih hrvatskih turističkih proizvoda s međunarodnim karakterom.
PR
Funderbeam je globalna platforma za prikupljanje kapitala i trgovinu udjelima startup kompanijama, koja u suvlasništvu sa Zagrebačkom burzom d.d. upravlja i Funderbeamom SEE. Kroz osam uspješnih kampanja za prikupljanje kapitala na Funderbeamu SEE u Zagrebu, hrvatski su startupi i mala i srednja poduzeća prikupili ukupno više od četiri i pol milijuna eura. Solinski proizvođač pametnih klupa, Include vlasnika Ivana Mrvoša prikupio je na Funderbeamu kroz dvije kampanje preko dva milijuna eura. Slijede ga Pivovara Medvedgrad, Sense Consulting, TDA, Omolab, Aspida i Entrio. Globalno, na Funderbeamu je dosad izlistano 39 kompanija s visokim stopama rasta, a registrirano je više od dvanaest tisuća investitora iz čak 122 zemlje svijeta.