Nastup Baby Lasagne u finalu Eurosonga na YouTubeu ima skoro 7 milijuna pregleda, dok je njegov polufinalni nastup pregledan više od 9 milijuna puta.
Galerija
Baby Lasagna ne silazi s vrha trendinga na YouTubeu ni danima nakon Eurosonga.
Njegov nastup u finalu u trenutku pisanja ovog članka ima gotovo 7 milijuna pregleda, a ta brojka neprestano raste.
Još je gledaniji njegov nastup iz prvog polufinala Eurosonga, koji ima više od 9 milijuna pregleda.
Pogledaji ovo
Od svih ovogodišnjih eurovizijskih finalista, više pregleda od Lasagne jedino ima pobjednik Nemo, čiji je nastup u finalu pregledan više od 15 milijuna puta.
Pjesma "Rim Tim Tagi Dim" dospjela je i u top 50 najslušanijih pjesama svijeta na Spotifyju, a Baby Lasagna stekao je i milijune novih obožavatelja.
Lasagna je najavio i prvi samostalni koncert, a sve o tome doznajte OVDJE.
1/12 >>
Pogledaji ovu galeriju
1/18 >>
Pogledaji ovu galeriju



