Nastup Baby Lasagne u finalu Eurosonga na YouTubeu ima skoro 7 milijuna pregleda, dok je njegov polufinalni nastup pregledan više od 9 milijuna puta.
Baby Lasagna ne silazi s vrha trendinga na YouTubeu ni danima nakon Eurosonga.
Njegov nastup u finalu u trenutku pisanja ovog članka ima gotovo 7 milijuna pregleda, a ta brojka neprestano raste.
VIDEO
Još je gledaniji njegov nastup iz prvog polufinala Eurosonga, koji ima više od 9 milijuna pregleda.
Celebrity
Baby Lasagna možda nije osvojio Eurosong, ali ove su brojke dokaz da je pravi pobjednik!
Od svih ovogodišnjih eurovizijskih finalista, više pregleda od Lasagne jedino ima pobjednik Nemo , čiji je nastup u finalu pregledan više od 15 milijuna puta.
VIDEO
Pjesma "Rim Tim Tagi Dim" dospjela je i u top 50 najslušanijih pjesama svijeta na Spotifyju , a Baby Lasagna stekao je i milijune novih obožavatelja.
Celebrity
Lasagna u Dnevniku Nove TV o ludnici kojoj svjedoči ovih dana: "Ljudi me zaustavljaju, i ja bih se isto zaustavio..."
Lasagna je najavio i prvi samostalni koncert, a sve o tome doznajte OVDJE.
1/12 >>
Pogledaj i ovu galeriju
+ 7
Celebrity
Hrvat iz Zaprešića u tajnosti se oženio holivudskom zvijezdom, a sada su uhvaćeni u rijetkom zajedničkom izlasku
1/18 >>
Pogledaj i ovu galeriju
+ 13
Celebrity
Tko je sin Zdravka Mamića? Iza sebe ima dva propala braka, a prva supruga bila mu je naša poznata voditeljica