Netko je na društvenoj mreži X sada odlučio usporediti koliko je Lasagna imao slušatelja u prosincu 2023. godine i u svibnju 2024., a razlika je ogromna.
Naime, kako možete vidjeti u objavi, Lasagna je krajem prošle godine na Spotifyju imao 7 slušatelja mjesečno, a ta se brojka sada pretvorila u 2,3 milijuna.
Nevjerojatno je i koliko se stanje promijenilo od veljače ove godine, kad je imao 34 slušatelja mjesečno, što je sam Lasagna podijelio u pričama na Instagramu, a njegovu objavu pogledajte u našoj galeriji.
Pravog imena Marko Purišić, kao Baby Lasagna počeo je djelovati upravo krajem prošle godine i prije pojavljivanja na Dori pod tim je imenom izbacio još dvije pjesme, "IG BOI" i "Don't hate yourself, but don't love yourself too much".
Na Dori je bio rezerva i dobio je priliku sudjelovati tek kad je odustala pjevačica Zsa Zsa, a na Eurosongu je ostvario drugo mjesto, što je najbolji rezultat Hrvatske na tom natjecanju.
Marko je i prije toga ostvario inozemni uspjeh u Njemačkoj, kao autor pjesama za album "Ravenblack" grupe Mono Inc, u kojoj svira i njegov brat Martin, za koji je u veljači prošle godine dobio priznanje jer je album zauzeo prvo mjesto na ljestvici OFFIZIELLE DEUTSCHE CHARTS.
Ljubiteljima žestokog zvuka Marko je poznat i kao gitarist grupe Manntra, u kojoj je počeo svirati 2011. godine dok je još bio maloljetan i s kojom je 2019. godine na Dori osvojio četvrto mjesto.