Evo koliko je pregleda Baby Lasagna skupio samo nekoliko sati nakon Dore, u trending se popela još jedna pjesma!
Evo koja je pjesma skupila najviše pregleda na YouTubeu nakon Dore, favorit Dore opravdao je svoja očekivanja.
Na drugoj polufinalnoj večeri Dore doznali smo kojih je 16 ovogodišnjih finalista koji će u nedjelju pokušati pobijediti i otići na Eurosong, a među izvođačima se posebno istaknuo ovogodišnji favorit Baby Lasagna s pjesmom ''Rim Tim Tagi Dim''.
Baby Lasagna oduševio je gledatelje i pjesmom i energičnim nastupom te opravdao sva očekivanja, a brzo se to pokazalo i na brojkama.
Naime, jutro nakon nastupa Baby Lasagne na YouTube kanalu prikupio je 180 tisuća pregleda, više nego svi polufinalisti iz druge večeri zajedno.
Ukupno {{TotalVotes}}
Greška prilikom glasanja. Pokušajte ponovno kasnije. {{error}}"Cijela istočna Europa i Balkan će zavoljeti bakine tabletiće. Ikonski",
"Sve grčke bake će glasati za Hrvatsku", "Bojao sam se da neću vidjeti čipku i tradicionalne stvari na pozornici, ali vidim miks starog i novog. Dragi ljudi iz Hrvatske, glasajte za ovu pjesmu!" komentari su stranih gledatelja na društvenim mrežama.
Nakon njega, najviše pregleda imaju Let 3 i Saša Lozar.
A pjesma koja je nakon sinoćnje Dore postala hit je i novi singl Martina Kosovca ''Maštarija'' koja se preko noći popela na trending.
Hoće li Lasagna predstavljati Hrvatsku i na Eurosongu u Švedskoj, doznat ćemo u nedjelju, 25. veljače.
1/33 >>
Pogledaj i ovo
1/36 >>
Pogledaj i ovo