Nastup Baby Lasagne u polufinalu Eurosonga ima uvjerljivo najviše pregleda na YouTubeu od svih ostalih finalista, pogledajte i kako stoji naša konkurencija.
Uoči finala Eurosonga, svi znakovi ukazuju na to da bi Baby Lasagna trebao biti pobjednik.
Osim što nam to predviđaju kladionice, njegov nastup u prvom polufinalu ima uvjerljivo najviše pregleda na službenom YouTube kanalu Eurosonga od svih finalista.
Baby Lasagna je prvi s 5,2 milijuna pregleda, slijedi ga predstavnica Irske s 4,8 milijuna pregleda, treće su predstavnice Ukrajine s 4 milijuna pregleda, a na četvrtom mjestu su predstavnici Finske s 2,5 milijuna pregleda.
Iz drugog polufinala zasad su najgledaniji nastupi predstavnika Nizozemske (2,7 milijuna pregleda), Grčke (2,1 milijuna pregleda), Izraela (1,7 milijuna pregleda i Švicarske (1,3 milijuna pregleda).