Mladi pjevač uskoro kreće na turneju pod motom 'Hajde da ludujemo BEZ alkohola' koja započinje s koncertima u Varaždinu i Zadru.
Rijetko koja pjesma žari i pali i nakon 25 godina, no 'Hajde da ludujemo', zarazni pop hit Zrinka Tutića i Alke Vuice kojim nas je Tajči predstavljala na Eurosongu u Zagrebu i postala jedna od najvećih zvijezda bivše države, i danas je omiljena pjesma svih generacija, pa tako i nekih novih klinaca.
Pogledaj i ovo Hit za sva vremena Tajči slavi 30 godina od nastupa na Eurosongu: Kako se "Hajde da beremo jagode" pretvorilo u "Hajde da ludujemo"'Na svojim nastupima redovito sam izvodio i Tajčin hit i oduševilo me kako moja publika, koja se, kao i ja, rodila desetak godina nakon što je ova pjesma bila hit broj 1, zna riječi od početka do kraja, a reagiraju već na prvi takt. Došli smo tako vrlo brzo do ideje da pokušamo obraditi 'Hajde da ludujemo', što je za sve nas bio ogroman izazov, ali i velika čast i zadovoljstvo. Mislim da ne postoji osoba na ovim prostorima koja ne zna ovu pjesmu i zato nam je bilo vrlo zanimljivo obraditi pjesmu u muškom rodu te je glazbeno postaviti u 2014. godinu.', objašnjava ENDI, koji ima pravu malu vojsku fanova, kako je došlo do ideje za obradom velikog hita koji među publikom živi i nakon dva desetljeća te ne skriva zadovoljstvo novim videospotom koji je sniman u Trakošćanu, HNK Varaždin i privatnom stanu u Zagrebu.
Pogledajte tko je sve zapjevao u novom spotu!
Aranžman nove verzije pjesme potpisuje Tihomir Preradović.
Redateljsku palicu na setu snimanja video spota preuzeo je Mihovil Bek, a za produkciju istog zaslužan je Reflexion Team. Plesnu skupinu Atomic Dance Factory Juniors, koja je u spotu upotpunila ovu zanimljivu priču, koreografirao je Saša Krnetić.
'Endija sam upoznala prije dvije godine prilikom posjeta Zagrebu. Oduševio me svojom pristojnošću, skromnošću i tinejdžerskom odvažnošću da živi svoj san. Jako sam se razveselila kad su me Endi i njegov tim obavijestili da rade obradu moje pjesme i mogu reći da su napravili sjajan posao. Endi je uspio zadržati energiju, optimizam i radost ove pjesme, a sviđa mi se kako je 'prerađen' tekst u muškom rodu! Osjećam da Endi, osim karizme, ima i veliko srce za svakoga, a to je zasigurno pobjednička formula i ima moju veliku podršku', zaključuje Tajči, čiji je simbol postala narančasta haljinica s metalnim kolutovima koju svi pamte kao jedan od najupečatljivijih televizijskih trenutaka.
Narančasta boja i Tajčin nastup na Jugoviziji 1990. bili su jedna od glavnih inspiracija umjetniku, Mariu Mišeu, koji se proslavio dizajnom i izradom anđeoskih krila za Victoria's Secret.
'Krajem prošle godine, vrativši se iz Londona, vidio sam tri dosadašnja Endijeva spota i oduševio se kvalitetom. Razveselilo me što i kod nas postoje ljudi koji još uvijek teže svjetskoj produkciji. Odlučio sam Endiju i njegovu timu ponuditi suradnju i vrlo brzo smo se dogovorili. Za spot 'Hajde da ludujemo' izradili smo četiri kostima, koji su sve ručni rad i napravljeni su posebno za Endija, a izradili smo specijalne kostime i za bend i back vokale. Bilo je potrebno preko 200 sati, a na kostimima je radilo 15ak ljudi. Jako sam zadovoljan i drago mi je što mogu pomoći mladom čovjeku u ostvarenju snova. Endi je pravi profesionalac, iako mu je tek 16 godina, i predviđam mu velik uspjeh, ne samo na hrvatskom tržištu!', objašnjava Mario Miše, inače blizak suradnik legendarne Vivienne Westwood, kako je došlo do suradnje s teen idolom današnjih mladih.
DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook